تشنه دل؛
تابناک سمنان: علی تنشه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه ۵۱۵ واحد تولیدی در این استان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند، گفت: تاکنون ۷۲ درصد مصوبات کارگروه رونق تولید اجرایی شده است.
کد خبر: ۹۴۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ 24 February 2021

سرمایه‌گذاری ۲۲۰ میلیارد ریالی در دامغان/ رونق تولیدات داخلی - خبرگزاری  بازار - سایت خبری بازار

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح چهارشنبه در دویست و هفتاد و چهارمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه ۵۱۵ واحد تولیدی این استان در بخش صنعت و کشاورزی تسهیلات رونق تولید ۹۹ را دریافت کردند، اظهار داشت: ۱۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به این واحدها پرداخت شد.

وس با اشاره به اینکه تاکنون مشکلات یک هزار و ۲۰۳ واحد تولیدی در این کارگروه موردبررسی قرارگرفته است، تصریح کرد: در این مدت دو هزار و ۵۸۸ مصوبه برای رفع موانع موجود در مسیر تولیدات این واحدها به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که از این میزان ۷۲ درصد اجرایی شده است.

علی تشنه دل بابیان اینکه تسهیلات رونق تولید به ارزش ۶۸۰ میلیارد ریال به ۴۱۱ واحد تولیدی در بخش کشاورزی پرداخت‌شده است، افزود: ۱۰۴ واحد صنعتی نیز تسهیلات رونق تولید به ارزش ۱۳ هزار میلیارد ریال دریافت کردند.

تشنه دل بابیان اینکه در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال به پنج واحد صنعتی موافقت شد، خاطرنشان کرد: مشکلات بانکی و مالیاتی سه واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان بررسی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با تأکید بر اینکه تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید سال جاری، ۷۷۰ واحد تولیدی به بانک‌های عامل معرفی شدند، اضافه کرد: این واحدها ۲۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات دریافت خواهند کرد که پرونده ۲۵۵ واحد در بانک‌ها در دست بررسی است.

تشنه دل همچنین بیان کرد: در این مدت ۳۳۴ واحد صنعتی و کشاورزی نیز در حدود پنج هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ (برنامه تولید و اشتغال) دریافت کرده‌اند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار