پیام رسان تلگرام که اکنون هم قابلیتهای زیادی دارد، بزودی صاحب قابلیتهای جدیدی خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ 24 February 2021

کپی برداری تلگرام از مهمترین قابلیت واتس‌اپ

 

به گزارش تابناک سمنان در حالی که پیام رسان واتس‌اپ  که متعلق به فیس بوک است، از زمان اعلام تغییر سیاست حریم خصوصی جدید، گرفتار جنجال شده است، تلگرام که یکی از محبوبترین اپلیکیشنهای پیام رسان است، شاهد افزایش دانلودهای جدید در پی کوچ کاربران واتس‌اپ  به دلیل نگرانیهای امنیتی بوده است.

جدیدترین نسخه بتای این اپلیکیشن پیام رسان برای اندروید قابلیتهای مفیدی عرضه می کند که احتمالا در آینده نزدیک به صورت عمومی عرضه می شوند.

بررسی تستینگ کاتالوگ نشان داده که نسخه تلگرام بتای وی ۷.۵، کد QR را برای پیوستن به گروهها معرفی می کند و دعوت به گروهها از طریق کد QR را برای کاربران امکان پذیر می کند. زمانی که یک کد QR را با کاربران تلگرام به اشتراک بگذارید، آنها می توانند این کد را برای پیوستن به یک گروه یا کانال اسکن کنند. همچنین می توانید لینکهای دعوت را پس از یک مدت زمان خاص یا پس از این که مدتی مورد استفاده قرار گرفتند، منقضی کنید. اگر جدیدترین نسخه بتای تلگرام را در گوشی داشته باشید، می تواند کاربران را با استفاده از کد QR دعوت کرده و لینکهای دعوت را در قسمت تنظیمات گروه مدیریت کنید.

بر اساس گزارش اندروید سنترال، همچنین نسخه بتای تلگرام گزارش دهی محتوای گروهها یا کانالها به ناظران تلگرام را راحتتر می کند. علاوه بر اسپم، کاربران می توانند خشونت، موارد سوءاستفاده از کودکان، هرزنگاری یا موارد دیگر را گزارش دهند. امکان گزارش همزمان پیامهای متعدد هم افزوده شده است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار