ناوگان پستی آمریکا قصد استفاده از کامیون‌های الکتریکی با ظرفیت بسیار بالا را دارند.
کد خبر: ۹۴۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ 24 February 2021

 

 

به گزارش تابناک سمنان سرویس پستی ایالات متحده (USPS) پس از یک رقابت چندین ساله از کامیون پستی جدید خود رونمایی کرد. این کامیون جدید توسط اوشکوش (Oshkosh) پیمانکار دفاعی مستقر در ویسکانسین، ساخته خواهد شد و می‌تواند مجهز به پیشرانه‌های بنزینی و برقی باشد. اما تا سال ۲۰۲۳ برای خدمت رسانی آماده نخواهد شد.

برنده شدن اوشکوش در این مناقصه به طور بالقوه ضربه بزرگی به استارت آپ خودرو‌های الکتریکی تجاری Workhorse است که به عنوان یکی از سه پیشنهاد دهنده بزرگ باقی مانده بود. قیمت سهام این شرکت پس از انتشار اعلامیه، سقوط کرد و معاملات آن چندین بار متوقف شد. سال‌ها است که USPS به دنبال جایگزینی کامیون‌های پستی جدید با کامیون‌های فعلی خود است. در واقع از سال ۲۰۱۵ درخواست طرح‌های جدید را آغاز کرده است.

نیاز به کامیون‌های جدید در USPS فوری است، چون آن‌هایی که در حال حاضر در حال سرویس دهی هستند، نه تنها از رده خارج شده‌اند (کامیون‌های فعلی حتی تهویه هوا ندارند) بلکه خطر آتش سوزی هم دارند.

USPS از کامیون پستی نسل بعدی با گزینه پیشرانه برقی رونمایی کرد

قرار بود این تغییر در سال ۲۰۱۸ صورت گیرد، اما این برنامه با شکست‌های متعددی روبرو شد. بر اساس گزارش بازرس کل که در ماه آگوست گذشته منتشر شد، USPS بار‌ها در اوایل کار، به درخواست تولیدکنندگان مهلت‌های قانونی در رابطه با کامیون‌ها را تمدید کرده و سپس هنگامی که سرانجام اولین نمونه‌های اولیه را تحویل دادند، معلوم شد بسیاری از آن‌ها معیوب بودند. این برنامه با همه گیری کووید ۱۹ و مسائلی که به وجود آورد، بیشتر به تعویق افتاد.

فضای بار بیشتر، تهویه مطبوع و امیدواری برای آتش سوزی کمتر

کامیون جدید پست آمریکا فضای بار بیشتری دارد، همچنین ارگونومی بهتر و تهویه هوای مطبوعی دارد. جالب‌تر اینکه مملو از دوربین‌هایی است که نمایی ۳۶۰ درجه ارائه می‌دهند و با هشدار‌های تصویری و صوتی و همچنین ترمز خودکار، از برخورد جلو و عقب و تصادف جلوگیری می‌کند. جلوپنجره بزرگ و کاپوت نیز، دید بسیار بهتری از جاده و عابران پیاده یا دوچرخه سواران به رانندگان می‌دهد که این یک پیشرفت بزرگ برای امنیت افراد خارج از وسیله نقلیه است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار