رئیس آتالانتا:
آتالانتا تیم شگفتی ساز چند سال اخیر فوتبال ایتالیا فردا حریف رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است.
کد خبر: ۹۴۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸ 23 February 2021

به گزارش تابناک سمنان  آتالانتا دو فصل پیش بود که با درخشش در سری آ توانست همه را انگشت به دهان کرده و سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. تیم کوچک ایتالیایی تا یک چهارم نهایی جام هم پیش رفت ولی در نهایت با شکست از پی اس جی نتوانست به دور بعد صعود کند.

آتالانتا فصل قبل هم توانست سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند و یک بار دیگر توانست از گروهش صعود کرده و به یک هشتم نهایی برسد. از بخت بد، حریف این تیم رئال مادرید است و فردا در برگامو میزبانی از پرافتخارترین تیم اروپا را عهده دارد خواهد بود.

 

 

 

آنتونیو پرکاسی رئیس باشگاه آتالانتا در مصاحبه با اسکای اسپورتس ایتالیا و در مورد بازی فردا گفت:« باید برابر تیمی قرار بگیریم که 13 بار قهرمان چمپیونزلیگ شده است. این باعث خواهد شد تا به تجربه ما افزوده شود. این بازی مثل رفتن به دانشگاه است و همیشه باید یاد گرفت و تجربه اندوزی کرد. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. جای تاسف است که نمی توانیم در حضور هواداران مان به میدان برویم»

 

 

 

 

رئیس آتالانتا ادامه داد:« با کمال تواضع برابر رئال قرار خواهیم گرفت. ما برابر رئال که تاریخی باشکوه دارد، مثل یک تیم محلی هستیم ولی ارزو می کنم در نهایت تیم صعود کننده، آتالانتا باشد.»

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار