نتیجه سیاست های متضاد در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی !/لطفا منابع این کشور را این قدر ساده از دست ندهید!
تابناک سمنان: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان ضمن زیر سوال بردن عملکرد فنی و حرفه ای استان گفت بیش از چهار هرار نفر از افراد جویای کار در استان فاقد مهارت لازم هستند.
کد خبر: ۹۴۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶ 23 February 2021

Image result for اسماعیل غنیان

 

دبیر کارگروه اشتغال استان سمنان صبح سه شنبه در کارگروه تخصصی اشتغال ، با بیان اینکه نزدیک به هفت هزار جویای کار در استان وجود دارد، گفت: ۶۱ درصد این افراد فاقد مهارت لازم هستند. این درحالی است که مطابق مستندات موجود، ماموریت اصلی این سازمان، آموزش مهارت، پژوهش، تولید استاندارد آموزشی و ارزشیابی نیروی کار است.

دانشگاه های غیر کاربردی

غنیان که بصورت غیر رسمی عملکرد دانشگاه ها را زیر سوال برد تاکید کرد: ۶۰ درصد از ثبت‌نام‌کنندگان اشتغال، دارای مدرک تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم بوده و ۴۰ درصد نیز دارای تحصیلات عالی هستند از سوی دیگر ۶۵ درصد از افراد به کار گمارده شده را آقایان و ۳۵ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

رطب خورده منع رطب چون کند؟ 

اسماعیل غنیان بدون اشاره به مسئولیت وزاتخانه متبوعش در آموزش مهارت همانند سایر مسئولین دیگر به ضرورت ارتقای مهارت‌های فنی لازم برای اشتغال و اهمیت مهارت افزایی، تاکید داشت .

مدیریت جزیره ای

غنیان بدون اساره به مدیریت جزیره ای با بیان اینکه مهم‌ترین بحث در ارتباط با اشتغال، سامانه ملی رصد است، تاکید کرد: مقرر شده تا سایر سامانه‌ها مثل «سامانه کارا و بازار کار» به عنوان زیر مجموعه «سامانه رصد» تعریف شوند تا شرایط به صورت تجمیعی و منظم تری ادامه یابد.

خرج که از کیسه مهمان بود،حاتم طائی شدن آسان بود!

دبیر کارگروه اشتغال استان بدون اشاره مکشلاتی که کارفرمایان برای اداره شرکت های حود دارند افزود: طی سال‌های اخیر میزان اشتغال در استان سمنان در تمامی زمینه‌ها اعم از استخدام، پیمانکاری، واگذاری و صدور مجوز حدود ۱۰ هزار نفر بوده که این امر نشان از ظرفیت‌های خوب ایجاد شغل در این حوزه‌ها دارد.

غنیان با بیان اینکه به ۴۶۴ طرح، تسهیلات صرفاً روستایی پرداخت شده است، ابراز کرد: تاکنون ۴۲۵ بازدید برای ۲۷۵ طرح به بهره برداری رسیده، انجام شده است همچنین طبق آمارها پرداخت ۶۵ میلیارد تومان نقدینگی به ۲۷۵ طرح مصوب اشتغال صورت گرفته است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار