جریمه ۲ هزار خودرو در دوهفته؛
تابناک سمنان: سرهنگ محمد عباسی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سمنان گفت: ۲ هزار خودرو در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن محدودیت کرونایی تردد شبانه طی ۲ هفته گذشته مشمول اعمال قانون و جریمه شدند.
کد خبر: ۹۴۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴ 22 February 2021

اسنپ ها و تپسی ها در ساعات منع تردد جریمه نمی شوند

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سمنان روز دوشنبه  در نشست مدیریت مقابله کرونا شهرستان سمنان در سالن اجتماعات فرمانداری ابراز داشت: تردد خودروها در محورهای درون شهری از ساعت ۲۱ تا سه صبح ممنوع بوده و رانندگان متخلف جریمه می‌شوند.

وی اضافه کرد: پلیس نیز با حضور فیزیکی در معابر شهری رانندگانی را که قانون ممنوعیت تردد شبانه را رعایت نکنند به صورت دوبرگی جریمه می‌کند.

سرهنگ محمد عباسی ادامه داد: دوربین‌ها در سراسر شهر سمنان فعال است و تردد خودروها خارج از زمان مجاز ثبت و مشمول جریمه می‌شود.

سرهنگ عباسی خاطرنشان کرد: در جریمه دوبرگی ممکن است قبض جریمه به دست راننده متخلف نرسد، اما پیامک جریمه به تلفن همراه مالک خودرو ارسال می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی سمنان یادآور شد: جریمه خودرو به دلیل عدم رعایت ممنوعیت تردد شبانه به هیچ عنوان در شهرستان حذف نمی‌شود و افرادی که مجوز تردد شبانه داشته و جریمه شدند می‌توانند با دست داشتن مدارک مستند به اجرائیات پلیس راهور استان سمنان مراجعه کنند تا مدارک از سوی قاضی بررسی شود.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از رانندگان از ممنوعیت تردد شبانه در شهر سمنان بی اطلاع هستند و اطلاع‌رسانی در این زمینه نکته مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی سمنان تصریح کرد: رانندگان تاکسی تلفنی، تپسی و اسنپ در صورتی که در حین ماموریت و جابه جایی مسافر باشند جریمه نمی‌شوند، اما اگر به بهانه اینکه در این مراکز کار می‌کنند تردد شبانه داشته باشند مشمول جریمه خواهند شد.

بر اساس نتیجه سرشماری سال ۹۵ شهرستان سمنان  ۱۹۶ هزار و ۵۲۱ نفر جمعیت دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار