ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسم، همایش، محافل و تجمع از جمله محدودیت ها در زرین دشت به شمار می رود.
کد خبر: ۹۴۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ 22 February 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: ابراهیم خرم افزود: باتوجه به شیوع بیش از پیش بیماری کرونا، براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان، برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ختم تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

او با بیان اینکه جلوگیری از برگزاری مراسم‌ها با هدف کاهش زنجیره انتقال کرونا ویروس و فاصله‌گذاری اجتماعی اجرا می‌شود، اظهار کرد: شهروندان باید از حضور در اماکن پرتردد و دورهمی‌های خانوادگی جدا خودداری کنند.

خرم بیان داشت: از همه مردم خصوصا جوانان و نوجوانان خواهشمندیم، از تجمع در پارک ها، و سایر اماکن عمومی که احتمال شیوع بیماری در آن‌ها جدی است، خودداری کرده و سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند و هنگام حضور در اجتماع از ماسک استفاده کنند.

رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان زرین دشت افزود: براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا، آرامستان‌های زرین دشت تا اطلاع ثانوی مسدود هستند، به همین منظور از شهروندان خواهشمندیم از حضور در آرامستان‌ها خودداری کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان زرین دشت با اعلام اینکه شرایط به لحاظ کرونا حساس شده است، از اعمال محدودیت های جدید کرونایی از سوم اسفندماه در این شهرستان خبرداد.

به گزارش فارس ، ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسم، همایش، محافل و تجمع از جمله محدودیت ها در زرین دشت به شمار می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار