ترخیص ۸۴ درصد بیماران با بهبودی؛
تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به درصد بهبودی به نسبت مرگ در بیماران کرونایی سمنان گفت: ۸۴ درصد بیماران کرونایی شهر‌های تابعه دانشگاه با بهبودی مرخص شده‌اند.
کد خبر: ۹۴۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ 22 February 2021

Image result for نوید دانایی

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در نشست شورای پدافند غیرعامل استان  درباره آخرین آمار کرونا، گفت: طی یک سال گذشته در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان مجموعاً چهار هزار و ۵۸۱ بیمار کرونایی بستری و ۱۲ هزار و ۶۳۲ نفر نیز به صورت سرپایی شناسایی و مداوا شدند.

نوید دانایی با بیان اینکه ۸۴ درصد از افراد بستری شده بر اثر کرونا در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان با وضعیت عمومی خوب از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند، افزود: طی یک سال گذشته تعداد ۶۷۱ نفر از مبتلایان به کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سمنان فوت کردند.

دانایی همچنین با بیان اینکه در کل کشور شرایط افزایش یابنده را در حوزه کرونا شاهدیم و به ویژه در برخی از استان‌های کشور به دلیل شیوع ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی میزان ابتلاء به این بیماری افزایش یافته است، بیان کرد: در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان موارد ارسال شده برای انجام تست کرونای انگلیسی منفی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه نداشتن تست کرونای انگلیسی مثبت در استان سمنان به معنای عدم وجود این ویروس جهش یافته در استان نیست، بلکه شاید ما هنوز نتوانستیم این افراد را شناسایی کنیم، تاکید داشت: با شروع طرح شهید سلیمانی در استان سمنان میزان انجام تست کرونا در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان افزایش یافته و به عدد ۸۰۰ تست در هر روز رسیده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار