رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو) اظهارامیدواری کرد: با تکمیل زیرساخت‌ها تا اردیبهشت سال آتی بخشی از واحدهای تولیدی مستقر منطقه ویژه اقتصادی گرمسار وارد مدار تولید شوند.
کد خبر: ۹۴۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶ 21 February 2021

تولید تا اردیبهشت‌ماه در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار پا می‌گیرد؟

به گزارش تابناک سمنان محسن صالحی‌نیا در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با اشاره به اهداف خود از این بازدید اظهار کرد: در یک بازدید میدانی اقدامات و برنامه‌ها را مورد بررسی قرار دادیم تا انشالله بتوانیم زیرساخت‌های مناسب را برای استقرار صنایع فراهم کنیم.

وی بر لزوم توسعه فعالیت‌ها در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار تاکید و خاطرنشان کرد: وظیفه داریم با قبول تولی‌گری این منطقه، یک به یک بر مسائل مرتبط با منطقه ورود کرده و از همکاری استاندار و معاونین و مدیران استان استفاده کنیم.

وی با اشاره به توافقات با مسوولان استان ادامه داد: توافقی حاصل شد تا بتوانیم گاز مورد نیاز برای استقرار واحد های پیش بینی شده برای این منطقه را تامین کنیم.

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اظهار امیدواری کرد: از اردیبهشت سال آینده شاهد متصل شدن واحدهای تولیدی مستقر در این منطقه به مدار تولید باشیم و تولیدات آنها به بازار مصرف و صادرات وارد شود.

صالحی‌نیا گفت: به عنوان ایدرو در بحث تامین گاز این منطقه وارد شده و منابع لازم را به سرعت تامین و کار را به پیش می‌بریم تا در حضورهای بعدی در منطقه شاهد بهره‌برداری از این طرح باشیم.

وی افزود: برق، آب و اتصال به راه آهن زیرساخت‌هایی است که در صورت فراهم شدن و با توجه به موقعیت بسیار خوب منطقه، این منطقه ویژه اقتصادی را به  محلی برای حضور سرمایه گذاران تبدیل خواهد کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار