ارائه همه نوع آمار /دریغ از بیان نسبت حقوق های دریافتی پرسنل این کمیته به جمع کل کمک های مردمی :
تابناک سمنان: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سمنان از ارائه خدمات به چهار هزار و ۱۰۰ خانوار محروم روستایی در سطح ۱۶۵ روستای استان با ضریب محرومیت شش تا هشت خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵ 20 February 2021

Image result for سید فاطمه تقوی

ضریب محرومیت شش تا هشت معیاری برای اولویت خدمات: 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سمنان ظهر شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه این اداره کل به چهار هزار و ۱۰۰ خانوار محروم در سطح استان خدمات ارائه می‌کند، بیان کرد: این خانواده‌ها در ۱۶۵ روستای استان با ضریب محرومیت شش تا هشت خدمت رسانی می‌شوند.

وی با بیان اینکه در سال ۹۹ برای ارائه خدمات به جامعه هدف مذکور مجموعاً ۱۶ میلیارد و ۲۴۷ میلیون تومان هزینه شده است، تاکید کرد: ۱۱۶ مورد کمک به هزینه ساخت و تعمیر مسکن مددجویان در ۹ ماهه سال جاری ارائه شده است.

سیده فاطمه تقوی گفت: مجموعاً سه هزار و ۱۲۸ خدمات در طول سال ۹۹ به جامعه هدف یعنی خانوار محروم روستاهای با ضریب بالای محرومیت در سطح استان ارائه شده است.

تقوی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۳۵۱ مددجو و افراد جویای کار در روستاهای ضریب شش تا هشت محرومیت، صاحب شغل شدند، ابراز کرد: پرداخت ۴۳۲ مورد کمک‌های موردی و تأمین ۸۷ کمک‌هزینه تأمین لوازم زندگی از دیگر خدمات کمیته امداد به این خانواده‌ها است.

به مبلغ کمک هزینه ها،اشاره شود لطفا

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سمنان بدون اشاره به مبلغ کمک هزینه ها از ارائه ۱۲۹ مورد کمک‌هزینه ازدواج به جوانان این روستاها و همچنین ارائه ۷۳ مورد خدمات ویژه به سالمندان از ابتدای سال ۹۹ خبر داد و گفت: پرداخت فرانشیز و خدمات ویژه درمان مددجویان شهری و روستایی برای یک هزار و ۲۳۰ نفر بااعتبار ۲۸۳ میلیون تومان از دیگر خدمات ارائه شده به این خانوار محروم است.

تقوی با بیان اینکه تأمین تجهیزات درمان ۱۰۳ نفر بیماران صعب‌العلاج مناطق محروم از دیگر اقدامات کمیته امداد در سال ۹۹ است، گفت: ماهانه ۱۰۲ کودک مبتلابه سوءتغذیه و مادران باردار و شیرده از سبد غذایی بهره مند می‌شوند که در این راستا نیازمند کمک مردم هستیم.

ایشان اشاره ای به میزان کمک های کمیته امداد امام خمینی (ره) و حقوق های دریافتی پرسنل این کمیته نکرد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار