توخل به دنبال جذب هالند و مسی بعدی؛
چلسی پیشنهادی ۹۳ میلیون یورویی را برای جذب ارلینگ هالند، مهاجم بروسیا دورتموند، آماده کرده است؛ همچنین توخل قصد دارد روییز آتیل، استعداد جوان PSG را نیز به چلسی ببرد.
کد خبر: ۹۴۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶ 20 February 2021

به گزارش تابناک سمنان آبی ها آماده اند تا پیشنهاد اولیه 93 میلیون یورویی خود را براز جذب ارلینگ هالند با این بازیکن و باشگاه بروسیا دورتموند مطرح کنند.

طبق گزارش وین اسپورتس، چلسی در تابستان آینده برای تقویت خط حمله تیم توخل، با تمام قدرت به دنبال امضای قرارداد با ستاره نروژی بوندسلیگا خواهد رفت.

 

 

ستاره سابق تیم سالزبورگ این فصل در ترکیب دورتموند درخشان ظاهر شده و در 24 بازی در تمام رقابت ها 25 گل برای این تیم به ثمر رسانده.

 
 

هالند در قرارداد خود با دورتموند بند آزادسازی 80 میلیون یورویی دارد که البته تا تابستان سال 2022 فعال نخواهد شد. این به آن معنا است که آبی ها برای امضای قرارداد با او باید مبلغی بیش از این را بپردازند تا در تابستان آینده بتوانند او را به خدمت بگیرند.

چلسی مصمم است که این تابستان با هالند به توافق برسد و از همین الان هم پیشنهاد اولیه خود را برای این بازیکن آماده کرده است.

 

 

از دیگر بازیکنان مورد نظر چلسی باید به روییز آتیل اشاره کرد. ستاره جوان  PSG که با حضور مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت این تیم، فرصت بازی را از دست داده است. روییز آتیل در زمانی که توخل هدایت پاریسی ها را بر عهده داشت با وجود سن کم توانست راه خود را تا ترکیب اصلی PSG باز کند.

 

توخل بسیار علاقمند است تا بار دیگر و این بار در غرب لندن با این هافبک جوان کار کند.

در رابطه با استعداد زیاد این ستاره جوان گفته شده که او آنقدر با استعداد است که می تواند مسی بعدی جهان فوتبال باشد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار