امام‌جمعه مهدی‌شهر:
امام‌جمعه مهدی‌شهر با اشاره به تصویب طرح دوفوریتی مجلس شورای اسلامی برای صیانت از منافع مردم ایران گفت: استراتژی آمریکا برای مذاکره، غارت منافع ملت ایران است.
کد خبر: ۹۴۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ 19 February 2021
 
استراتژی آمریکا برای مذاکره «غارت» منافع ملت ایران است

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه مجلس شورای اسلامی طرح دوفوریتی را برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران تصویب کرد، اظهار داشت: تا پنجم اسفندماه به آمریکایی‌ها برای لغو تمام تحریم‌ها مهلت داده‌شده است.

وی افزود: چنانچه آمریکا تمام تحریم‌ها را علیه ملت ایران لغو کردند ایران نیز به تعهدات خود در برجام عمل می‌کند در غیر این صورت ایران از پروتکل الحاقی خارج می‌شود و دیگر با حرف و وعده در مورد برجام قانع نخواهیم شد بلکه فقط عمل لازم است.

امام‌جمعه مهدی‌شهر با تأکید بر اینکه استراتژی آمریکا این است که با مذاکره منافع ملت ایران را به غارت ببرند، خاطرنشان کرد: مسئولان کشور باید بدانند مذاکره با آمریکا فقط منافع نظام و مردم ایران را به خطر می‌اندازد.

بارانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لغو برگزاری مراسم اعتکاف در سراسر استان سمنان بیان کرد: عموم مردم می‌توانند این سه روز را در منازل خود روزه‌بگیرند و اعمال ماه رجب را به‌جای آورند.

وی در ادامه بیان کرد: در انتخابات ۱۴۰۰ دو مسئله دارای اولویت است که نخست حضور حداکثری مردم و دوم انتخاب فرد اصلح است.

امام‌جمعه مهدی‌شهر با تأکید بر اینکه انتخاب فردی پاک دست که به آرمان‌های امام خمینی (ره) پایبند باشد و زندگی اشرافی‌گری نداشته باشد در دستور کار عموم مردم قرار گیرد، یادآور شد: انتخاب درست می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات را در کشور کاهش دهد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار