امام‌جمعه دامغان:
امام‌جمعه دامغان بابیان اینکه اجرای رزمایش‌ها برای اثبات توانمندی ایران به جهان است، گفت: خوشبختانه قدرت دفاعی ایران در بالاترین سطح خود قرار داشته و این لرزه بر تن دشمن انداخته است.
کد خبر: ۹۴۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 19 February 2021

ضرورت اثبات توانمندی ایران/ قدرت دفاعی در بالاترین سطح است

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان ظهر آدینه در آئین نماز جمعه دامغان به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) این شهر ضمن بیان اینکه برگزاری رزمایش نیروی زمینی در غرب کشور اثبات توانمندی جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهان کشید، ابراز داشت: این رزمایش نشان داد که قدرت دفاعی ایران در بالاترین سطح خود قرار دارد و این باعث ترسیدن دشمن شده است.

وی بابیان اینکه رزمایش نیروی زمینی با مشارکت سپاه، بسیج و نیروهای مردمی و در شرایط تحریم و باهدف تنش‌زدایی برای تنش‌آفرین‌ها برگزار شد، افزود: جمهوری اسلامی ایران با توان قدرتی بالا در منطقه حضور دارد و از هرکجای دنیا کوچک‌ترین حرکتی علیه ایران صورت گیرد حرکات دشمنان را در نطفه خفه خواهد کرد.

امام‌جمعه دامغان بابیان اینکه آمریکا از هر حربه‌ای برای نجات عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی در منطقه استفاده می‌کند، ابراز داشت: موضوع یمن و ورود بایدن به آن این موضوع را کاملاً اثبات می‌کند که تنها به حفظ منافع خود و متحدانش فکر می‌کند.

حسینیان بابیان اینکه امسال با توجه به شرایط بیماری منحوس کرونا آئین اعتکاف برگزار نخواهد شد، در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه اعتکاف پدیده معنوی و خودسازی به شمار می‌رود مؤمنان می‌توانند به خواندن نماز جعفر طیار روی‌آورند و ضمن آن از روزه نیز غفلت نکنند.

وی همچنین یاد و خاطره شهید حجت‌الاسلام فضل‌الله محلاتی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه ۴۱ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از قضات در سانحه هوایی اول اسفند سال ۶۴ را گرامی داشت و افزود: راه دو شهید این حادثه حجت‌الاسلام سید ابوالقاسم داوود الموسوی دامغانی نماینده مردم شریف رامهرمز و سید حسن شاهچراغی نماینده مردم شریف دامغان در مجلس شورای اسلامی می‌بایست ادامه یابد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار