امام‌جمعه آرادان:
امام‌جمعه آرادان خروج ایران از پروتکل الحاقی بدون لغو تمام تحریم‌ها را حتمی دانست و گفت: غرب وعده‌های برجامی را باید پایان داده و وارد فاز عملی شود.
کد خبر: ۹۴۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴ 19 February 2021

وعده‌های برجامی پایان یابد/ افتخارآفرینی ناجا در استان سمنان

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه در مسجد صاحب‌الزمان آرادان اظهار داشت: رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار در آرادان در دستور کار مسئولان دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان سمنان در تأمین امنیت نقش مؤثری ایفا می‌کنند، بیان کرد: دستگیری سارقان مسلح طلافروشی‌ها در استان و همچنین سارق قاتل یک بانوی مسن گرمساری که در عملیات مشترک با نیروی انتظامی آرادان دستگیر شدند ازجمله افتخارآفرینی‌های هفته گذشته ناجا بوده است.

امام‌جمعه آرادان در ادامه بابیان اینکه طبق مصوبه راهبردی مجلس شورای اسلامی برای لغو تحریم‌ها و حفاظت از منافع ملت ایران خروج از پروتکل الحاقی در صورت عدم لغو تمام تحریم‌ها حتمی است، تصریح کرد: وعده برجامی زیاد شنیدیم لذا ازاین‌پس فقط منتظر اقدامی عملیاتی خواهیم بود.

شریفی‌نیا با تأکید بر اینکه دشمنان سخت‌ترین محدودیت‌ها را علیه ایران در برجام منعقد کرده بودند، گفت: طبق این مصوبه مجلس انقلابی در پنجم اسفند این مسئله تمام‌شده خواهد بود و کسانی که بخواهند خلاف مواضع قاطع و منطقی رهبر انقلاب سخنی بگویند یا جاهل‌اند یا نسبت به کشور خائن هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اگر مسئولان درست و انقلابی عمل می‌کردند عقب‌ماندگی در هیچ بخشی وجود نداشت، اضافه کرد: باوجود معادن غنی و ثروت‌های عظیمی که در خاورمیانه است مردم کشور نباید درگیر فقر و مشکلات اقتصادی باشند.

امام‌جمعه آرادان بابیان اینکه سال آینده انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستاها را در پیش خواهیم داشت، تصریح کرد: انتخاب فرد اصلح باانگیزه و کارآمد در دستور کار عموم مردم و برگزاری انتخابات پرشور با حضور حماسی مردم در اولویت نخست مسئولان قرار گیرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار