حجت الاسلام عباس امینی؛
تابناک سمنان: حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود گفت: دولت جدید آمریکا تاکنون هیچ کاری برای رفع تحریم نکرده و تنها راه برگشت ایران به تعهدات برجامی، برداشتن تحریم‌ها و گردن نهادن به قوانین از سوی آمریکا و اروپا است.
کد خبر: ۹۴۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ 19 February 2021

نتیجه تصویری برای حجت الاسلام عباس امینی

 

به گزارش تابناک سمنان امام جمعه شاهرود در خطبه‌های جمعه این هفته که در حسینیه مدرسه قلعه برگزار شد، به مهلت ایران برای خارج شدن از پروتکل الحاقی تا پنجم اسفند اشاره کرد و گفت : زمان تعیین شده به هیچ وجه قابل تمدید نیست ، مگر این که آمریکا و اروپایی ها از مرحله سخن فراتر رفته و گام عملی و ملموس در رفع تحریم بردارند.

وی به برخی اقدامات دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و گفت : آن ها همه راه‌های ممکن را برای دشمنی و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی انجام داده و شکست خوردند.

حجت الاسلام عباس امینی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مجازی با جمعی از مردم آذربایجان هم اشاره کرد و گفت : علت دشمنی استکبار با مردم ایران ، رد هنجارهای آن ها بود ، موضوع هسته ای و دیگر موارد مورد مناقشه بین ایران و استکبار فقط بهانه است.

حجت الاسلام امینی داشتن زیربنای  فکری و فرهنگی و خسته نشدن را نشانه های یک فرد انقلابی خواند و گفت : رهبر انقلاب شهید سلیمانی را نمونه چنین فردی خواندند ، بنابراین لازم است کسانی که در مسیر انقلاب و نظام اسلامی گام برمی دارند، آن شهید را الگو قرار دهند.

  خطیب جمعه شاهرود به دستاوردهای نظام اسلامی هم اشاره کرد و گفت : دشمن  تلاش می‌کند با برجسته کردن مشکلات ، موفقیت‌های جمهوری اسلامی در بخش های گوناگون را کتمان کند .

  وی وجود فساد و برخی مشکلات دیگر را از نقاط ضعف جامعه خواند و گفت : امروزه مردم در جریان این مشکلات هستند ، این نقاط ضعف باید رفع شود ، یکی از راه های علاج مشکلات ، مشارکت گسترده در انتخابات سال آینده و گزینش افراد اصلح برای ریاست جمهوری ، شوراها و مجلس است.

 امینی به اقدامات آمریکا در قبال کشور یمن هم اشاره کرد و گفت : برداشتن نام انصارالله از فهرست گروه های تروریستی یک ترفند است تا بتوانند رژیم سعودی را از باتلاقی که گیر کرده ، نجات دهند.

 وی گفت :  سعودی ها با کمک آمریکا و اسراییل ۶ سال است که مردم مظلوم یمن را به خاک و خون می کشند و با تحریم های سنگین بیشترین فشار را به آنها وارد می کنند ، اما اکنون که در میدان جنگ شکست خورده اند به فکر نجات سعودی ها و آبروریزی بیشتر آن ها افتاده اند.

  وی احزاب جمهوری خواه و دموکرات آمریکا را در به خاک و خون کشیدن مردم یمن سهیم دانست و گفت : مردم یمن و انصارالله به درستی نقشه آمریکا و سعودی ها را خوانده و واکنش مناسب در برابر آن ها نشان می دهند.

  امام جمعه شاهرود به فرارسیدن سالروز تولد امام جواد (ع) هم اشاره کرد و گفت : آن امام همام با این که مدت کمی امامت کرد ، اما بیشترین تلاش را با تزویر مامون و جانشینان وی داشت.

  وی به ۱۳ رجب میلاد امیرالمومنین (ع) و ایام اعتکاف هم اشاره کرد و گفت : از آنجا که به خاطر شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری اعتکاف وجود ندارد ، اما می توان برخی اعمال این ایام را در منازل نیز انجام داد .

 حجت الاسلام امینی به روزهای پایان سال و خرید اقلام مورد نیاز مردم هم اشاره کرد و از مسوولان خواست نسبت به کنترل قیمت ها و و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم اهتمام بیشتری داشته باشند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار