معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان با اشاره به دریافت کد بورسی از سوی ۵۰ درصد سهام‌داران سهام عدالت در استان گفت: انتخابات مجمع سهام داران عدالت در استان تا پایان اسفند امسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱ 19 February 2021

مجمع سهام داران سهام عدالت در استان سمنان اسفندجاری برگزار می‌شود

 

به گزارش تابناک سمنان علیرضا دیانی روز جمعه ابراز داشت: لازمه برگزاری مجمع سهام داران عدالت در استان سمنان دریافت کد بورسی از سوی  بیش از ۵۰ درصد سهامداران سهام عدالت که روش غیر مستقیم را برای دریافت منافع سهام عدالت انتخاب کرده‌اند است که اکنون این شرط محقق شده است.

وی بیان کرد: حدود ۳۹۲ هزار نفر از مردم استان سمنان دارای سهام عدالت هستند که از این تعداد ۲۲۰ هزار و ۷۹ نفر روش غیرمستقیم و بقیه روش مستقیم را برای خرید و فروش سهام عدالت انتخاب کردند، اما برای برخورداری از منافع باید تمام سهام‎داران در گام اول کد بورسی دریافت کنند.

وی اضافه کرد: تمام دارندگان سهام عدالت برای استفاده از منافع سهام باید کد بورسی دریافت کنند و در غیر این صورت سودی به حسابشان واریز نمی‌شود.

دیانی تصریح کرد: سود سهام عدالت تا پایان امسال پرداخت می‌شود و کسانی که کدبورسی دریافت نکرده‌ باشند نمی‌توانند سود را دریافت کنند.

وی اظهار داشت: در زمان حاضر ۱۴ کارگزاری در کشور به صورت الکترونیکی و غیرحضوری و رایگان نسبت به ثبت نام و اختصاص کد بورسی اقدام می کنند که نیاز است تا راهنمایی انجام شود و افراد سهامدار سهام عدالت به صورت غیرمستقیم به این‌کارگزاری ها لینک شده و به صورت رایگان کد بورسی دریافت کنند.

وی افزود: ۶ مورد از بانک‌ها و کارگزاری‌های کشور نیز احراز هویت رایگان ثبت نام در سجام را انجام می دهند که نیاز است تا اطلاع رسانی جامع در این خصوص صورت گیرد و بدون مراجعه حضوری، نسبت به ثبت نام اقدام‌کنند.

معاون اقتصادی امور اقتصادی و دارایی استان سمنان یادآور شد: افراد می توانند با مراجعه حضوری به بانک‌های آینده، پارسیان، رفاه کارگران، صادرات، کارآفرین و موسسه مالی اعتباری ملل، به صورت رایگان نسبت به احراز هویت و ثبت نام سجام اقدام‌کنند.

دیانی افزود: برای دریافت کد بورسی سهام‌داران سهام عدالت لازم است نسبت به دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

معاون اقتصادی امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: هنوز امکان دریافت منافع سهام عدالت برای وارثان متوقی فراهم نشده است، اما لازم است تمام وراث نسبت به دریافت کد بورسی و انجام انحصار وراثت و دریافت حکم دادگاه اقدام کنند تا به محض اعلام، مدارک را تحویل دهند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار