با حضور مشاور معاونت درمان تامین‌اجتماعی:
طرح‌های توسعه تنها بیمارستان تامین اجتماعی استان سمنان به ارزش ۷۵ میلیارد ریال با حضور مشاور اجرایی معاونت درمان سازمان تامین‌اجتماعی کشور و مسوولان استانی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۱۸۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ 18 February 2021

طرح‌های توسعه بیمارستان شفا سمنان بهره‌برداری شد

 

به گزارش تابناک سمنان مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان در آیین بهره برداری از طرح های درمانی بیمارستان شفا این شهر گفت: توسعه و تجهیز بخش مراقبت‌های ویژه، بخش دیالیز و خدمات ویژه (وی آی پی) از جمله طرح‌های بهره‌برداری شده  استان سمنان با حضور علیرضا احمدزاده مشاور اجرایی معاونت درمان سازمان تامین‌اجتماعی است.

سید مجتبی اکرم ابراز داشت: چهار تخت بستری در بخش‌های دیالیز و مراقبت ویژه با صرف  ۲۴ میلیارد ریال از جمله طرح‌های افتتاح شده در بیمارستان شفا سمنان است.

وی ادامه داد: خرید چهار دستگاه ونتیلاتور با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال از جمله تجهیزاتی است که در بخش مراقبت ویژه بیمارستان شفا نصب شده است.

وی اضافه کرد:  احداث و تجهیز بخش وی آی پی بیمارستان شفا سمنان از دیگر طرح‌های افتتاح شده با صرف ۴۰ میلیارد ریال اعتبار است.

اکرم تصریح کرد: بین سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ در زمینه ارتقای خدمات در  پنج بخش بستری، دیالیز و سی‌تی اسکن بیمارستان شفا سمنان با صرف ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اقدامات ارزشمندی به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان انجام شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان یادآور شد: بیمارستان شفا سمنان دارای ۱۱۲ تخت فعال، بخش اورژانس و بخش بستری است.

وی اضافه کرد: بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان یک‌ درصد بیمه‌شدگان کشور را تشکیل می‌دهند و هشت درمانگاه ملکی در استان وجود دارد که این تعداد درمانگاه با توجه به جمعیت بیمه‌شدگان استان چشمگیر و مطلوب است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: سمنان در زمینه سرانه تخت بیمارستانی و سرانه پزشکان متخصص در کشور جزو استان‌های برتر است.

مشاور اجرایی معاونت درمان سازمان تامین‌اجتماعی برای افتتاح طرح‌های توسعه درمانی تامین اجتماعی سمنان به استان سفر کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار