کامران کریمی در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آباد غرب گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال نظارت‌ها بر بازار اقلام پروتئینی جهت جلوگیری از تخلفات افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۴۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ 18 February 2021

کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و فرا رسیدن سال جدید، تقاضای مردم برای مواد پروتئینی و به خصوص گوشت مرغ افزایش می‌یابد که این امر نیازمند کنترل دقیق بر بازار این محصولات در جهت جلوگیری از کمبود یا گرانفروشی این مواد است.

وی افزود: در این راستا هماهنگی‌های لازم را با مرغداری‌هایی که از قبل جوجه ریزی کرده اند، انجام داده ایم تا به محض رسیدن جوجه‌ها به سن ۴۵ روز جهت عرضه به بازار به کشتارگاه‌ها تحویل داده شوند.

مدیر کل جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب تصریح کرد: با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان نظارت‌ها بر بازار مواد پروتئینی در حال انجام است همچنین برای کشتارگاه‌ها از قبل پیش بینی شده که جوجه ریزی‌ها در زمانی انجام گیرد که در اواخر سال کمبودی در بازار عرضه نداشته باشیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: نوسانات قیمت مواد پروتئینی علل مختلفی مانند قیمت و وضعیت نهاده‌ها و هزینه‌هایی که صرف دارو و واکسیناسیون، دستمزد دامپزشک و کارگران واحد‌ها که همگی به هزینه‌های بخش تولید باز می‌گردد، دارد که این نوسانات در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: سلامت اقلام پروتئینی از اهمیت بالایی برخوردار است که با همکاری شبکه‌های دامپزشکی در راستای محقق شدن این امر در تلاشیم و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک سریعا به شبکه دامپزشکی اطلاع رسانی خواهیم کرد تا مراحل بعدی توسط این سازمان انجام گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار