مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:
مسعودیان راد از برگزاری اختتامیه رویداد کارآفرین شو ویژه اشتغال مددجویان کمیته امداد در سمنان با پذیرفتن ۱۲۰ ایده کارآفرینی موفق خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ 18 February 2021

 

به گزارش  تابناک سمنان محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در حاشیه جشنواره تقدیر از ایده‌های برتر کارآفرینی ضمن بیان اینکه امروز آئین اختتامیه رویداد کارآفرین شو ویژه اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد با حضور معاون توسعه منابع انسانی استانداری سمنان برگزار شد، تاکید کرد: این رویداد به مثابه یک شتاب دهنده، بر روی ایده‌های اشتغال‌زایی مانور می‌دهد.

او با بیان اینکه آنچه که در اشتغال کمیته امداد حرکت می‌کند توجه به مشاغل دانش بنیان و حرکت‌های شتاب دهنده است، تاکید کرد: رویداد کارآفرین شو، منجر به الگوگیری سایر استان‌ها شده و ما خرسند هستیم که سمنان پیشگام این موضوع است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه این کمترین سهمیه را در این رویداد داشت اما به لحاظ تعداد طرح‌های راه یافته به دبیرخانه رتبه پنجم کشور و رتبه نخست در تحقق را کسب کرده است، تاکید کرد: این امر نشان می‌دهد تاکید خوبی بر روی شتاب دادن به اشتغال مددجویان در این استان وجود دارد.

مسعودیان راد درباره جشنواره مذکور نیز، توضیح داد: از مجموع ۱۵۰ شرکت کننده ۱۲۰ ایده پذیرفته. ۳۵ ایده شایسته تقدیر شده که امروز طی مراسمی از برگزیدگان تقدیر می‌شود.

او با بیان اینکه هشت ایده برگزیده در مرحله داوری و نهایی راه یافتند، ابراز کرد: کمیته امداد استان سمنان با همکاری مجموعه‌های دانش بنیانی حمایت‌های از نخبگان تحت حمایت خواهد داشت تا بتوانیم در زمینه اشتغال به خصوص شغل‌های پایدار جدید مورد نیاز بازار، برای مددجویان گام‌های اساسی برداریم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار