رئیس جمهوری پیشین آمریکا با تکرار ادعای تقلب انتخاباتی در ۲۰۲۰، از اظهار نظر درباره حضور خود در انتخابات آتی خودداری کرد و گفت می‌خواهم کمی در این زمینه ساکت باشم.
کد خبر: ۹۴۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳ 18 February 2021

ترامپ از اظهار نظر درباره حضور در انتخابات آتی خودداری کرد

 

به گزارش تابناک سمنان دونالد ترامپ شامگاه چهارشنبه در گفت‌ وگو با مکس‌نیوز همچنان با حفظ پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ افزود اتفاقات بد و نادرستی رخ داده است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد "تا آنجا که به من مربوط است پیروز شدیم." "آنچه که اتفاق افتاده ننگ آور است، کاملاً ننگ آور است."

ترامپ با تکرار اینکه در انتخابات ۲۰۲۰ حدود ۱۲ میلیون رای از ۲۰۱۶ بیشتر داشته است، اضافه کرد ما تنها سه میلیون رای بیشتر می‌خواستیم، اما نمی‌توانستیم ضرر کنیم و ۱۲ میلیون بیشتر گرفتیم. اما اتفاقات بدی افتاد. شما آن را پوشش داده‌اید و می‌دانید.

وی با تاکید بر اینکه «واقعا اتفاقات بد و نادرست رخ داده است»، گفت همچنان در حال برنامه‌ریزی برای تحقیق در مورد بی‌نظمی‌های انتخاباتی است.

رئیس جمهوری سابق آمریکا با اشاره به حضور هواداران خود در ۱۷ دی‌ماه مقابل کاخ سفید و کنگره آمریکا که منجر به یورش به کنگره شد، گفت: وقتی آنها می‌گویند"دزدی را متوقف کنید"، آنها فقط شوخی نمی کنند. این یک شرمساری است. مانند انتخابات یک کشور جهان سوم بود، بنابراین ما باید این مساله را درست کنیم و فکر می‌کنم به آنچه اتفاق افتاده است، برسیم.

ترامپ، انتخابات در ایالت‌های نوسان‌دار را ننگ‌آور دانست و در حالیکه از توئیتر ممنوعیت دائمی دریافت کرده است، افزود: توئیتر بسیار کسل‌کننده شده و میلیون‌ها نفر در حال ترک آن هستند."

وی به بحث درباره ایجاد بالقوه بستر رسانه اجتماعی خود برای حمایت از آنچه نظرات ۷۵ میلیون رای دهنده خود پرداخت و اظهار کرد: ما واقعاً در توییتر مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفتیم. آنها انواع پرچم‌ها را نصب می‌کردند. آنها تقریبا هر چیزی را که می‌دیدید، پرچم‌گذاری می‌کردند، هرچه می‌گفتم پرچم‌گذاری می‌شد. این ننگ‌آور است.

رئیس جمهوری سابق آمریکا مدعی شد: شما کشورهای خارجی دیگری نیز دارید که بدترین سخنان ممکن را می‌گویند و آنها(توئیتر) در این مورد کاری نمی‌کنند. این بسیار کسل‌کننده شده است. ما نمی‌خواهیم به توئیتر برگردیم.

ترامپ با این ادعا که دموکرات‌ها «آمریکا را آخر قرار داده‌اند»، گفت: آنها قصد دارند همه چیز را در برابر چین رها سازند و همچنین در برابر ایران.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار