طبق انتظارات هواداران، شرکت اکتیویژن (Activision) اخیراً تأیید کرد که در سه‌‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۱ میلادی یک نسخه‌ی اصلی از سری Call of Duty عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ 18 February 2021

به گزارش تابناک سمنان اخیرا شایعاتی در فضای مجازی منتشر شدند که استودیوی اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) که سازنده‌ی دو نسخه‌ی Call of Duty: Advanced Warfare و Call of Duty: WW2 به شمار می‌آید، توسعه‌ی نسخه‌ی بعدی را بر عهده دارد. حال به تازگی شایعات جدیدی منتشر شده‌اند که به اطلاعات تازه‌ای در مورد نسخه‌ی بعدی Call of Duty اشاره دارند.

به تازگی یکی از افشاکنندگان معروف اطلاعات سری Call of Duty تحت عنوان Victor_Z بر روی حساب کاربری توییتر خود به نشانه‌هایی از استودیوی اسلج‌همر گیمز اشاره کرد. وی در حساب کاربری خود، تصویری از بازی Call of Duty: WW2 را منتشر ساخت که اشاره‌ای مستقیم به جنگ جهانی دوم و استودیوی سازنده دارد. سپس در توضیحات آن تنها به گذاشتن علامت یک چکش بسنده کرد. حال با توجه به این که بازسازی بازی Call of Duty: WW2 توسط استودیوی اسلج‌همر گیمز دور از انتظار رفت، می‌توان احتمال داد که نسخه‌ی بعدی Call of Duty باز هم در جریان وقایع جنگ جهانی دوم رخ دهد.

سری Call of Duty طی چندین سال گذشته چندین محیط و دوران گوناگون را برای بازی‌بازان فراهم نموده است. در سال‌های قبل شاهد بودیم که مبارزات سری Call of Duty از جنگ جهانی دوم به جنگ‌های ویتنام، عملیات‌های مدرن و چریکی ضدتروریستی و حتی میدان‌های نبرد آینده‌نگر منتقل شد. لازم به ذکر است که آخرین باری که این سری به نمایش جنگ جهانی دوم پرداخت، به سال ۲۰۱۷ باز می‌گردد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار