وی در ادامه با حضور در جلسه شورای معاونان و روسای شهرستان‌های تابعه این استان در خصوص اقدامات صورت گرفته در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای تزریق واکسن کرونا، این واکسن در گام اول برای جانبازان شیمیایی، جانبازان بالای ۵۰ درصد و والدین معظم شهدا تزریق خواهد شد.
در این نشست نیز محمد یزدانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با ارائه گزارشی کوتاه از وضعیت کلی ایثارگران، روند خدمت‌رسانی به آنان و طرح‌های تحولی بنیاد در راستای ارتقای جایگاه ارزشی یادگاران معظم دوران دفاع مقدس را مثبت ارزیابی کرد.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه از داروخانه حکیم سمنان بازدید و با مدیر داروخانه در مورد روند خدمت‌رسانی به ایثارگران، مشکلات و چالش‌های احتمالی در رابطه با قرارداد با بیمه دی گفت‌وگو کرد.
عباسپور همچنین با جانباز گران‌قدر ۷۰ درصد «یعقوب کنده چی»، والدین معظم شهید «علی حامدی» و جانباز معزز ۵۰ درصد «علی‌اکبر مؤمنیان» دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی ضمن ستایش روحیه فداکارانه رزمندگان و شهدا اظهار کرد: شهدا افتخار و آبروی نظام اسلامی هستند و امنیت، عزت و استقلال امروز ما ثمره بزرگواری و جانفشانی آن عزیزان است و افتخار مدیران و مسئولان نظام این است که قدم مؤثری در راه جلب رضایت خاندان مکرم شهدا و ایثارگران برداریم و در حد توان در تثبیت و ارتقای مقام و منزلت و حل‌وفصل مشکلات آنان بکوشیم.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خواجه‌زاده مدیر بیمه دی استان سمنان به بررسی روند تسهیل و تسریع در امر خدمت‌رسانی درمانی به جامعه ایثارگری پرداخت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: برنا