مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از برگزاری بزرگترین انتخابات اقتصادی سهامداران در ۲۰ اسفند امسال خبرداد.
کد خبر: ۹۴۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱ 16 February 2021

به گزارش تابناک سمنان محمدرضا پور رضایی مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در حاشیه جلسه مدیریت بازار سرمایه استان سمنان در خصوص روند سجامی شدن سهامداران عدالت گفت: در سطح کشور از ۴۹ میلیون سهام دار، ۳۹ میلیون نفر سهامدار به صورت غیر مستقیم و مابقی به صوت مستقیم ثبت نام کردند.

او افزود: برای این ۳۰ میلیون نفر سهامداری که به صورت مستقیم ثبت نام کردند در سطح کشور بزرگترین انتخابات اقتصادی در ۲۰ اسفند پیش رو خواهد بود.

پوررضایی ادامه داد:این امر در قالب ۳۱ شرکت سرمایه گذاری در سطح کشور برنامه ریزی شده تا در روز انتخابات مجامع شرکت‌ها برگزار شود و پس از شکل گیری این شرکت‌ها؛ مدیریت سرمایه‌ای آن برای کسانی که به صورت غیر مستقیم ثبت نام کردند بدست اعضای هیئت مدیره وشرکت‌هایی که به واسطه حضور سهامداران انتخاب شدند؛ سپرده می‌شود.

مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی ابراز کرد:شرکت‌های تعاونی طی ۵ مرحله؛ ثبت شرکت، پذیرش شرکت در بورس، نماد بورسی، انتخاب اعضای هیئت مدیره شرکت واصلاح اساسنامه به شرکت‌های ناشر در بورس در سطح استان‌ها تبدیل می‌شوند.

او با اشاره به همکاری ومشارکت سهامداران گفت: خواستاریم تمامی سهامداران فرآیند ثبت نام سجام برای شرکت در مجامع وغیره را جدی بگیرند.

پور رضایی در پایان بیان کرد:کسانی که توانایی همکاری در خصوص سوابق مدیریتی و رشته تحصیلی مرتبط با شرکت‌ها را دارند؛ می‌توانند در سامانه ستاد از طریق اداره کل دارایی استان اقدام و در گروه منتخبین شرکت کنند تا پس از برگزاری انتخابات ۲۰ اسفند به واسطه سهامداران منتخب شوند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار