همه مباحث مطرح شده صرفا گمانه زنی رسانه‌ای هستند؛
روابط عمومی باشگاه ذوب آهن با انتشار بیانیه ای به شایعاتی که پیرامون انتخاب جانشین رحمان رضایی در برخی رسانه‌ها مطرح شده، واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۴۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱ 15 February 2021

به گزارش تابناک سمنان پس از اینکه هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن پس از شکست در دربی اصفهان به صورت رسمی پایان کار رحمان رضایی را اعلام کرد، این تیم با میلیچ چرچیچ به رفسنجان سفر کرد و مقابل این تیم شکست خورد تا شرایط نامناسب تری در جدول رده بندی با توجه به پیروزی ماشین سازی پیدا کند.


این روزها که مدیران باشگاه سبزپوش اصفهانی در حال مذاکره با دو گزینه مدنظر خود برای حضور روی نیمکت تیم هستند، اخباری نیز در برخی رسانه ها منتشر می شود و گمانه زنی هایی در مورد انتخاب افرادی نظیر فرهاد مجیدی یا مجتبی حسینی انجام می شود.


حالا اما روابط عمومی و اموربین الملل باشگاه ذوب آهن اصفهان با انتشار بیانیه‎‌ای به این اخبار واکنش نشان داده و اعلام کرده که روز سه شنبه سرمربی تیم مشخص خواهد شد.


در این بیانیه آمده است:« باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان تمامی موارد و مباحث مطرح شده در خصوص عقد قرارداد باشگاه با مربیان مختلف  را کذب محض دانسته و اعلام قطعی سرمربی آینده تیم  ذوب آهن اصفهان در روز سه شنبه و طبق اعلام قبلی انجام خواهد شد. همه مباحث مطرح شده صرفا گمانه زنی رسانه ای می‌باشند.»

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار