سخنگوی کرملین امروز دوشنبه گفت، جایگاه ولادیمیر پوتین و اعتماد شهروندان به او بر پایه کارهای او است نه یک سری تلقین‌های محتوای ویدیویی درباره "کاخی" در منطقه تفرجگاهی گلندژیک در ساحل دریای سیاه.
کد خبر: ۹۴۰۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸ 15 February 2021

به گزارش تابناک سمنان دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین درباره فیلمی از یک کاخ که الکسی ناوالنی، منتقد کرملین مدعی شده برای پوتین است، به خبرنگاران اظهار کرد: این یک فیلم محبوب است اما هیچ کدام از چیزهای ذکر شده در این ویدیو درست نیست. شما میدانید که مالک خانه جلو آمد و اطلاعات دست اول منتشر شد. برنامه‌ها در خصوص استفاده تجاری از این موضوع نیز علنی شدند. بنا براین روشن شد که ادعای مالکیت رئیس جمهور بر این خانه چیزی بجز مهمل و دروغ نیست.

پسکوف در ادامه صحبتهایش که در پاسخ به سوالی درباره چرایی عدم تاثیر محتوایی ویدیوی مربوط به "کاخ" ذکر شده بر جایگاه محبوبیت پوتین عنوان کرد: به طور کلی، اکثریت قاطع مردم این مساله را درک می‌کنند. البته جایگاه واقعی پوتین و رده بندی اعتماد به او و عملکردش بر مبنای کارهای واقعی است نه یک سری تلقینها مثل این.

ماه ژانویه آلکسی ناوالنی، فعال مخالفت دولت روسیه به انتشار یک ویدیوی "تحقیقاتی" پرداخته و "کاخ" مذکور را با پوتین مرتبط کرد. آرکادی روتنبرگ، تاجر روسی خیلی زود گفت که این ملک به او تعلق دارد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار