سخنگوی سپاه با اشاره به اقدامات ذلیلانه رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران و دانشنمدان و نخبگان ایران گفت: به طور قطع رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را دریافت خواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ 15 February 2021

سردارشریف: صهیونیست‌ها پاسخ شیطنت‌های خود را دریافت خواهند کرد

 

به گزارش تابناک سمنان از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در نشست مسئولین روابط عمومی اقشار و معاونت‌های بسیج از اطلاع رسانی به عنوان موضوعی مهم، سخت، پیچیده و فنی نام برد و اظهار کرد: این مهم در کشور ما از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ به این دلیل که دشمنان با بهره‌گیری از رسانه‌های متعدد و متکثری که در اختیار دارند، با عملیات روانی و رسانه‌ای سعی در تشویش اذهان و تغییر باورهای افکار عمومی علیه انقلاب اسلامی، نظام و ملت ایران دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان از گسست نسلی به عنوان فرصتی برای ابهام آفرینی و وارونه نمایی دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس استفاده می‌کنند، گفت: آنان در تلاشند به جامعه ما بویژه جوانان اینگونه القا کنند که با مدیریت رژیم پهلوی و مشاوران آمریکایی کشور به سمت دروازه‌های تمدن حرکت می‌کرد و انقلاب اسلامی مانع رشد و پیشرفت شد که این موضوع بویژه در سال‌های اخیر با پخش برنامه‌هایی در رسانه‌های خارجی دنبال می‌شود.

سردار شریف القای شرایط بحرانی در کشور و ناکارآمدی مسئولان را از دیگر راهبردهای دشمن در سیاه نمایی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توصیف و تصریح کرد: برغم تمامی توطئه‌ها و خباثت‌های دشمنان امروز پیشرفت‌ها و دستاوردهای ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف قابل کتمان حتی از سوی دشمنان نیست؛ بطور مثال شیوع کرونا باعث شد مردم  تفاوت ادعا و عمل را ببینند و مقایسه کنند که غربی‌ها در شرایط کرونا چگونه رفتار کردند و ما چه کردیم؟

سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه  افق روشنی پیش روی ما قرار دارد، گفت:  گام اول انقلاب اسلامی به فضل الهی با وجود تمامی دشمنی‌ها و توطئه‌های نظام سلطه و استکبار پرقدرت برداشته شده است و افق‌های ترسیم شده در گام دوم انقلاب نیز به طور قطع قابل دسترسی است.

 وی افزود: انقلاب اسلامی هر روز توفنده و بالنده‌تر از پیش به راه خود ادامه می‌دهد و وحدت و همدلی آحاد مردم و مسئولین توطئه‌های دشمنان را به مانند گذشته ناکام خواهد گذاشت.

سخنگوی سپاه مقابله همه جانبه دشمن با نظام جمهوری اسلامی را بیانگر شکل‌گیری قدرتی متراکم در ایران اسلامی عنوان و تصریح کرد: رخدادهای اخیر نشان دادکه غربی‌ها فروپاشیده‌اند و آمریکایی که توانایی ایجاد هژمونی را داشته باشد از بین رفته است.

وی  با اشاره به اقدامات ذلیلانه رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران و دانشمندان و نخبگان این مرز و بوم، گفت: به طور قطع رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را دریافت خواهد کرد.

سردار شریف در پایان مطالبه جدی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) از بسیج را شادابی، طراوت و حضور در صحنه عنوان و با اشاره به شخصیت والا و بی نظیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از این سرباز مخلص ولایت به عنوان الگوی بسیجیان نام برد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار