حسن آل بویه خبرداد؛
تابناک سمنان: حسن آل بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: سومین سلسله رویدادهای استارتاپی این شرکت با موضوعات صنایع شیمی و معدنی، رونق و توسعه کسب و کارها در زمان کرونا و فرش و دستبافته‌ها چهارم اسفند ۹۹ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 15 February 2021

Image result for استارتاپ

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان روز دوشنبه به رسانه ها افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان سه رویداد استارتاپی با موضوعات صنایع شیمی و معدنی، رونق و توسعه کسب و کارها در زمان کرونا و فرش و دستبافته‌ها به منظور معرفی و شناسایی ایده‌های برتر و کاربردی در راستای حمایت از جوانان در مسیر ایده‌پردازی، رشد و و بالندگی همراه با جوایز و حمایت‌های نقدی ویژه تیم‌های برتر برگزار می‌کند.

وی بیان کرد: بخش‌ رویداد استارتاپی صنایع  شیمی و معدنی شامل محورهای طراحی و ساخت تجهیزات و ماشین‌آلات صنایع معدنی و شیمیایی، تولید مواد فرآوری شده، فناوری‌های مورد نیاز در فرآیندهای اکتشاف و فرآوری، بسته بندی محصولات معدنی و توسعه بازار صنایع شیمیایی و معدنی است.

حسن آل بویه بیان کرد: پیوند بین صنعت و دانشگاه جهت راه اندازی کسب و کارهای هدفمند و پویا کمک به تجاری سازی محصول و توسعه بازار هدف، ارزش‌گذاری و توسعه فنی محصولات به کمک مدیران موفق استان سمنان و مهندسان صنایع از اهداف سومین سلسله رویدادهای استارتاپی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان است.

آل بویه خاطرنشان کرد: طراحی و احیای نقوش سنتی، رنگرزی سازگار با محیط زیست، توسعه بازار و بسته‌بندی دستبافته‌ها از محورهای رویداد استارتاپی فرش و دستبافته‌ها است.

آل‌بویه محورهای بخش رویداد استارتاپی رونق و توسعه کسب و کارها در زمان کرونا را توسعه کسب و کارهای برخط مرتبط با صنعت، تجاری سازی محصولات فناورانه و تولید محتوای آموزشی و فرهنگ‌سازی در صنعت عنوان کرد.

علاقمندان برای شرکت در این رویدادهای استارتاپی می‌توانند تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۹ ایده‌های نوآورانه خود را به پایگاه اینترنتی www.shahrdevelopment.ir/startup  ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۱۲۲۷-۰۲۳ تماس بگیرند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار