فرماندارخمیر در دیدار نمایندگان اداره کل غله استان:
تابناک-فرماندار خمیر گفت:در حال حاضر ۳۵ نانوایی در سطح شهرستان وجود دارد که وظیفه پخت نان را بر عهده‌ دارند اما سهمیه فعلی آرد برای نانوایی‌ها جوابگوی نیاز مردم شهرستان خمیر نیست.
کد خبر: ۹۴۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 15 February 2021

به گزارش خبرنگارتابناک،میرهاشم خواستار در نشست با نمایندگان اداره کل غله و اتحادیه تعاونی های روستایی استان که با حضور بخشداران مرکزی و رویدر و رییس اداره صمت شهرستان برگزار شد، تصریح کرد:ورود بیش از ۱۰ هزار کارگر فصلی و مهاجر بویژه در فصل برداشت گوجه فرنگی از سایر نقاط کشور ،باعث افزایش تقاضای کالاهای اساسی بویژه نان در شهرستان می شود.

فرماندار اظهار داشت:همچنین برخی روستاهای شهرستان های مجاور بندرخمیر، نان و سایر مایحتاج خود را از مرکز این شهرستان تامین می کنند.


وی گفت:علاوه بر این ها، سهمیه فعلی آرد شهرستان ، بر اساس آمار جمعیتی سال ۹۵ لحاظ شده است که طی این چند سال جمعیت شهرستان افزایش یافته است. بنابراین انتظار می رود اداره کل غله استان و اتحادیه تعاونی های روستایی علاوه بر اصلاح آمار جمعیت روستایی و سهمیه آرد ،نسبت به تخصیص آرد فوق العاده در بخش کشاورزی به این شهرستان کمک کند.


به گفته رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان خمیر ،در حال حاضر حدود ۲۵۰۰ کیسه کمبود آرد در شهرستان بویژه در سطح روستاهاوجود دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار