در پی دریافت گزارشات مردمی در خصوص مشکل کمبود و نحوه توزیع سیمان؛
تابناک-در پی دریافت گزارشات مردمی در خصوص مشکل کمبود و همچنین نحوه توزیع سیمان در سطح شهرستان، فرماندار خمیر از تعدادی واحد‌های بسته بندی، عاملین توزیع سیمان در سطح شهر بندرخمیر و همچنین کارخانه تولید سیمان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۴۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸ 13 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، ظهر امروز «شنبه»فرماندار خمیر با همراهی بخشدار مرکزی از کارخانه سیمان هرمزگان ، واحدهای بسته بندی و توزیع سیمان و همچنین محل کسب عاملین توزیع این محصول در سطح شهر بندرخمیر بازدید و در ادامه با برخی از عرضه کنندگان ، متقاضیان و تعدادی از رانندگان حمل این کالا گفت و گو کرد.

فرماندارخمیر در خصوص این بازدیدها اظهار کرد: با توجه به دریافت گزارشات مردمی در خصوص مشکل کمبود و همچنین نحوه توزیع سیمان در سطح شهرستان، صبح امروز از تعدادی واحد‌های بسته بندی ، عاملین توزیع سیمان در سطح شهر بندرخمیر و همچنین کارخانه تولید سیمان در این شهر بازدید شد.

وی افزود : در خصوص تامین سیمان مورد نیاز شهر بندرخمیر، با هماهنگی و همچنین جلساتی که در گذشته با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این کارخانه برگزار شد ،مقرر گردید سیمان مورد نیاز شهر بندرخمیر توسط تعدادی از عاملین سیمان در شهر بندرخمیر با نرخ مصوب به فروش برسد.

فرماندار بندر خمیر گفت : با توجه به حجم تقاضای زیاد سیمان ،از مدیران این بنگاه اقتصادی خواسته شده با افزایش سیمان مورد نیاز کارگاه های بسته بندی و توزیع این فرآورده، با این کارگاه ها همکاری کنند.

خواستار ادامه داد : همچنین از بخشداری ها، دهیاران و شوراها خواسته شده بر فرآیند توزیع سیمان در شهرها و روستاها با اداره صمت، تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه های نظارتی همکاری نمایند.
انتهای پیام/ز340

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار