حساسترین نبرد نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر در اصفهان پیشینه ای جذاب در ثانیه های پایانی دارد
کد خبر: ۹۴۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸ 13 February 2021

به گزارش تابناک سمنان نبرد حساس استقلال و سپاهان تا حدودی می تواند تکلیف صدرنشین نیم فصل رقابت های لیگ برتر را مشخص کند.


رقابت دو تیم ضلع سومی هم دارد ،پرسپولیس از این بازی تساوی می خواهد و هر دو تیم برای رسیدن به صدر به پیروزی فکر می کنند و مساوی هیچ یک از دوتیم را راضی نمی کند و همین باعث خواهد شد تا نبرد دو تیم تا دقیقه آخر بازی همانند بازی های گذشته دو تیم حساس و پر هیجان دنبال شود.


تاریخ نشان داده است در این بازی نباید تا لحظه آخر به نتیجه اسکوربود ورزشگاه اعتماد کرد و تا سوت داور به صدا در نیامده است نباید جدول لیگ را دوباره مرور کرد.


نبرد استقلال و سپاهان در این سالها پر بوده از گلهای دقایق و ثانیه های پایانی که آبی ها را از شکست نجات داده و یا باعث پیروزی آنها شده است .

 

 


در ده سال گذشته این اتفاق به دفعات مختلف در تهران و اصفهان لحظات خوشی را برای استقلال رقم زده است و از ذهن هواداران این تیم فراموش نمی شود.


گل تساوی سال 89 سید صالحی و یا گل به خودی دقیقه 95 ایران نژاد درسال 92در  ورزشگاه آزادی و یا گل تساوی برزای در دقیقه 93 سال 95 که تا حدودی منصوریان از بحران خارج کرد از خاطرات مهم استقلالی ها بابت جلوگیری از شکست برابر سپاهان می توان یاد کرد.


آبی ها که سابقه زیادی در زدن گل دقایق آخر به سپاهان دارند گلهای سه امتیازی هم در این لحظات به نماینده پرافتخار سپاهان زده اند و خاطرات دلنشینی برای این نبرد تاریخی رقم زده اند.


گل کسب سهمیه فرشید باقری در دقایق آخر و در روز آخر لیگ سال 96 و یا شوت سه امتیازی امید ابراهیمی در اولین سال کوچش از سپاهان به استقلال در سال 93 و گل تماشایی دقیقه 97سال 98پاتوسی در نقش جهان همگی برای استقلال سه امتیاز شیرین در تاریخ لیگ برتر ثبت نموده است.


این پیشینه و این گلهای ثانیه های آخر بازی نشان می دهد بازی امروز دو تیم پر افتخار ایران را نباید از دست داد و تا دمیدن سوت داور منتظر هر اتفاقی باید ماند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار