کد خبر: ۹۳۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ 12 February 2021

گوگل فای Google Fi

به گزارش تابناک سمنان شرکت گوگل برای سالگرد روز «اینترنت امن» اعلام کرده‌است که سرویس وی‌پی‌ان گوگل Fi به‌منظور رد و بدل کردن امن داده‌ها به‌زودی برای کاربران آیفون قابل استفاده خواهد بود.
مشترکین گوگل Fi می‌توانند برای دسترسی به قابلیت‌های ارائه‌شده از سوی این شرکت، از سرویس نامحدود (به قیمت ۷۰ دلار به ازای هر ماه) یا محدود یا انعطاف‌پذیر (ماهی ۲۰ دلار) بهره ببرند. با این وجود، مشترکین هر دو سرویس ارائه‌شده در صورت اتصال به وبسایت‌ها یا وای‌فای عمومی و ناامن، به یک شبکهٔ خصوصی مجازی (وی‌پی‌ان) که درون خود اپلیکیشن جا داده شده، متصل می‌شوند.

علاوه بر معرفی نسخهٔ iOS، گوگل قصد دارد نسخهٔ بتای این اپلیکیشن را برای کاربران اندرویدی منتشر کند. گفته می‌شود گوگل در این نسخهٔ آزمایشی، بر اساس فیدبک‌ها و پیشنهادات کاربران، تغییرات کاربردی زیادی ایجاد کرده‌است.

طبق ادعای پستی از بلاگ گوگل، روزانه ۲۲۶ ترابایت داده در وی‌پی‌ان Fi میان کاربران رد و بدل می‌شود و با اضافه‌شدن کاربران اپل، این عدد به احتمال زیاد، افزایش پیدا خواهد کرد.

گوگل هم‌چنین برای امن‌تر ساختن وی‌پی‌ان خود، قصد دارد یک «هاب» امنیتی برای کاربران اندرویدی خود معرفی کند. این هاب جدید با قابلیت‌ها و سرویس‌های نوآورانه‌ای که ارائه می‌دهد، کار را برای آسودگی و تأمین امنیت کاربران وی‌پی‌ان Fi دوچندان می‌کند. این قابلیت‌های جدید شامل برخی ابزارها نیز می‌شوند که کاربردشان حفاظت از اطلاعات آنلاین شخصی افراد است.

گوگل فای Google Fi

Fi هم‌چنین با در خدمت گذاشتن هشدارها و مسدودسازی‌های خودکار و رایگان، از مشترکین خود در برابر تماس‌های تلفنی با اهداف تبلیغی یا کلاهبرداری (که از سوی تیم امنیتی گوگل شناسایی می‌شوند) محافظت می‌کند. کاربران این برنامه همچنین توانایی مسدود کردن شماره‌ها را برای جلوگیری از دریافت تماس یا پیام کوتاه دارند.

در نهایت، از آنجایی که شمارهٔ همراه شما در Fi به حساب گوگل‌تان متصل است، در صورت تغییر سیم‌کارت داده‌های ذخیره‌شدهٔ شما در حساب گوگل باقی مانده و از بین نمی‌رود. کاربران هم‌چنین قابلیت اضافه نمودن تأیید صحت ۲-مرحله‌ای برای ایجاد امنیت بیشتر را دارا می‌باشند.

اگر شما نیز در نظر دارید از سرویس وی‌پی‌ان رایگانی در کنار تغییر اپراتور تامین‌کننده موبایل‌تان استفاده کنید، گوگل Fi یکی از بهترین گزینه‌های موجود است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تکفارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار