امام جمعه سمنان؛
تابناک سمنان: آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به نزدیک‌شدن به فضای انتخابات گفت: اگر تحریم‌ها لغو نشود، مردم ایران باید با وحدت و تولید داخلی اثرات آن را از بین ببرند.
کد خبر: ۹۳۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ 12 February 2021

Image result for امام جمعه سمنان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد تاریخی امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری ابراز داشت: تحریم های ظالمانه نه تنها روی کاغذ و زبان بلکه باید در عمل به صورت یکجا برداشته شود تا جمهوری اسلامی به برجام بازگردد.

امام جمعه سمنان با اشاره به نزدیکی فضای انتخابات در کشور گفت:دین خود را نباید برای دنیای خود و به ویژه دنیای دیگران خرج کنیم اما با آگاهی، فردی را انتخاب کنیم که جوان، مومن و انقلابی باشد هر چند انتخاب بر عهده مردم است.

آیت الله سید محمد شاهچراغی افزود: شعار «ما می‌توانیم» را مردم نباید در عمل فراموش کنند و با حمایت از تولیدات داخلی و وحدت، اثرات تحریم را خنثی کنند.

آیت الله شاهچراغی اظهار داشت: از مردم سمنان که در راهپیمایی خودرویی پیروزی انقلاب خوش درخشیدند قدردانی می‌کنیم  و با آنکه مشکلات اقتصادی و شرایط بیماری کرونا وجود دارد، پرشور در صحنه حضور داشتند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار