رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی استان سمنان گفت: به‌ منظور حفظ سلامت عمومی مردم به‌ویژه در ایام خاص کرونایی، با هرگونه دخالت در امور پزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت برخورد می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ 11 February 2021

به گزارش تابناک سمنان  حسن شکراللهی رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی استان سمنان گفت: به دنبال پیگیری‌ها و هماهنگی‌های قبلی سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی سمنان، با سه نفر از افراد فاقد صلاحیت که در امور پزشکی دخالت می‌کردند، برخورد شد.

او افزود: متخلفان به انجام لیزر افراد در مکان‌های عمومی و خصوصی غیرپزشکی اقدام می‌کردند که به تعزیرات حکومتی برای تعیین میزان جرم و برخورد قضایی ارجاع داده شدند.

رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی استان سمنان گفت: با توجه به صراحت قانونی و با کسب نظر دادستانی و هماهنگی نیروی انتظامی و به‌منظور حفظ سلامت عمومی مردم به‌ویژه در ایام خاص کرونایی، با هرگونه دخالت در امور پزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت برخورد می‌شود.

شکراللهی بیان کرد: با مواردی نظیر فروش دارو و ترکیبات گیاهی و دارویی، فرآورده‌های پزشکی در عطاری‌ها، تزریق ژل و بوتاکس، انجام لیزر، دخالت‌های دندانپزشکی و ... به‌شدت برخورد قانونی و قضایی صورت خواهد پذیرفت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار