در شاهین شهر
رئیس هیئت ورزشی کارگری شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر مسابقات دو میدانی جام یادواره شهید سردار قاسم سلیمانی در شاهین شهر برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ 11 February 2021

به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان، مهدی حکمیان اظهار داشت: هیئت ورزشی کارگری شهرستان شاهین شهر و میمه با همکاری هیئت دو میدانی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت ایام الله دهه فجر مسابقات دو میدانی جام یادواره شهید سردار قاسم سلیمانی را در شهر شاهین شهر برگزار می کند.
وی ادامه داد: این مسابقات در رشته های دو 100 متر، 400 متر و 1500 متر در رده های سنی؛ نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ویژه آقایان در پیست مجموعه ورزشی ملت شاهین شهر روز جمعه مورخ 1 اسفند ماه از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح برگزار می شود.
رئیس هیئت ورزشی کارگری شهرستان شاهین شهر و میمه ادامه داد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقات می توانند با در دست داشتن با در دست داشتن دفترچه بیمه تامین اجتماعی و بیمه ورزشی خود جهت ثبت نام ساعت 8 و 30 دقیقه صبح روز جمعه مورخ 1 اسفند ماه به مجموعه ورزشی ملت شاهین مراجعه نمایند و در بخش آزاد نیز شرکت کنندگان می توانند با در دست داشتن شناسنامه و بیمه ورزشی خود در تاریخ و ساعت ذکر شده به مجموعه ورزشی ملت شاهین شهر مراجعه نمایند.
مهدی حکمیان افزود: در پایان این مسابقات نیز به نفرات برتر در هر رشته مدال و حکم از طرف هیئت ورزشی کارگری و هیئت دو میدانی شهرستان شاهین شهر و میمه اهدا می شود.
وی همچنین در ادامه به دیگر مسابقات ورزشی که به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر توسط هیئت ورزش کارگری شاهین و میمه برگزار شده اشاره کرد و افزود: همچنین به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و هفته بسیج اولین دوره مسابقات چالشی ضربه آزاد گل کوچک روز سه شنبه 21 بهمن ماه با حضور ورزشکاران در تمامی رده های سنی مختلف آقایان و بانوان و فرزندان کارگر دختر و پسر در محل چمن مصنوعی ورزشگاه تختی شاهین شهر برگزار شد و به نفرات برتر نیز حکم و مدال و جوایزی اهداء شد.
رئیس هیئت ورزشی کارگری شهرستان شاهین شهر و میمه ادامه داد: در این مسابقات مهندس علینقی رئیس اداره کار شهرستان شاهین شهر و میمه، نایب رئیس بانوان هیئت ورزش کارگری شهرستان سرکار خانم کریمی و دبیر هیئت آقای طاهری نیز حضور داشتند و در پایان مسابقات و با حضور رئیس انجمن فوتبال و فوتسال کارگران شهرستان شاهین شهر و میمه آقای فتحی و دبیر انجمن آقای جمشیدی از اساتید و پیشکسوتان فوتبال شهرستان آقایان هوشنگ لوینیان بازیکن اسبق تیم ملی و بازیکن سپاهان و آقای بشام پیشکسوت فوتبال و آقای محمد زمانپور مسئول چمن ورزشگاه تختی نیز تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار