رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان با اشاره به وضعیت خوب استان در زمینه پلاک‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی با هماهنگی و همراهی سازمان جهاد کشاورزی، گفت: سمنان جزو استان‌های برتر کشور در سنددار کردن ماشین‌آلات کشاورزی است.
کد خبر: ۹۳۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ 11 February 2021

سمنان استان پیشتاز در طرح پلاک‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی است

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ موسی بزرگی ابراز داشت: پلیس برای پلاک‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی در نقاط دورافتاده استان سمنان نهایت همکاری را با مالکان ماشین‌آلات دارد.

وی ادامه داد: همکاران با حضور در روستا برای پلاک‌گذاری  و انجام مراحل نقل و انتقالات و سنددارکردن ماشین‌آلات کشاورزی حاضر می‌‎شوند.

وی بیان کرد: رسمی شدن نوع مالکیت ماشین آلات کشاورزی از مزایای زیادی مانند برقراری بیمه شخص ثالث و برخورداری از مزایای آن در حوادث احتمالی، بهره مندی از خدمات تسهیلات بانکی ادوات و قطعات مورد نیاز تراکتور و کمباین و استفاده از تسهیلات و خدمات سوخت ماشین برابر برنامه اینترنتی و سامانه سوخت از مزایای سند مالکیت و پلاک است.

بزرگی تصریح کرد: مرکزهای تعویض پلاک استان سمنان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا به هموطنان خدمات ارائه می‌دهند.

وی یادآور شد: مراکز تعویض پلاک در شهرستان‌های سمنان و شاهرود به منظور تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان با توجه به شیوع کرونا بخشی از خدمات را به صورت اینترنتی ارائه می‌دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: آزمون و آموزش راهنمایی و رانندگی در استان نیز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به صورت انفرادی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، ۶ مرکز تعویض پلاک در استان سمنان وجود دارد که هر مرکز در روزهای عادی پیش از شیوع کرونا دست کم ۱۰۰ مراجعه‌کننده داشت و اکنون به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، شرایط خاص درنظر گرفته شده است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار