ایجاد اشتغال برای بیش از ۹ هزار نفر؛
تابناک سمنان: اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان: تا کنون ۸۸ درصد از تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان محقق شد.
کد خبر: ۹۳۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹ 09 February 2021

Image result for اسماعیل غنیان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان روز سه شنبه به رسانه ها گفت: از ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر تعهد اشتغال سال ۹۹ در استان سمنان بر اساس گزارشات سامانه رصد اشتغال تاکنون ۹ هزار و ۹۱۸ نفر شغل در بخشهای مختلف اقتصادی استان ایجاد شده است.

وی گفت: انتظار می رود دستگاههای اجرایی استان در روزهای پایانی سال نسبت به رصد اشتغال ایجادشده در واحدهای زیرمجموعه خود اقدام و در صورت تحقق اشتغال نسبت به ثبت اطلاعات شاغلان در سامانه رصد اقدام کنند.

علیرضا غنیان با بیان اینکه رتبه اول ایجاد اشغال متعلق به شاهرود است افزود: در این بین شهرستان شاهرود با تحقق ۱۱۲ درصدی تعهد رتبه اول، شهرستان سرخه با تحقق  ۱۰۸ درصدی تعهد رتبه دوم، شهرستان سمنان با تحقق ۹۶ درصدی تعهد رتبه سوم و شهرستانهای مهدیشهر، دامغان، میامی، آرادان، گرمسار در رتبه های بعدی ایجاد اشتغال قراردارند.

طبق اعلام مسوولان استان سمنان در آخرین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۹ به ۴۶۲ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شد.

از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی ۸۹ واحد به ارزش حدود ۱۱ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۳۷۳ واحد به ارزش ۶۴۳ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار