شهریار حیدری :
نماینده مردم شهرستان ها قصر شیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی گفت: استان کرمانشاه دارای ظرفیت های بسیاری برای سرمایه گذاری است، از این رو می توان کرمانشاه را بهشت سرمایه گذاری خواند.
کد خبر: ۹۳۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ 09 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، شهریار حیدری در نشست تجلیل از صادرکنندگان برتر استان، اظهار داشت:
طبیعتا تحولات جهانی متاثر از یکدیگر هستند، افزایش و کاهش متاثر از تحولات منطقه ای است، بنا براین این چرخه یک چرخه جهانی است، بنابراین نگاه ما باید جهانی، منطقه ای، ملی و استانی باشد.

وی افزود: رویکرد اینجان تحول اقتصادی و صادرات در استان با توجه به ظرفیت های موجود است، با این وجود تجار و صنعت کردان گله هایی به دلیل رویکرد دولت 6ای گذشته نسبت به توجه به صادرکنندگان و کعندن داران و صنعت گران دارند، اکنون عوارضی بر حوزه معدن وارد شده که 610 درصد افزایش حقوق گمرکی است که ناراحت کننده است و باید به این قشر توجه ویژه ای شود.

نماینده مردم شهرستان های قصر شیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب گفت: استان کرمانشاه بهشت سرمایه گذاری است و تجار انگیزه خوبی برای استفاده از این شرایط دارند اما متاسفانه امکانات فراهم نیست، به هر شکل انتطار می رود توجه بیشتری به کرمانشاه شود با این وجود توجه ویژه استاندار و سایر مسئولین این موضوع تا حدی اهمیت دارد.

این مسئول ادامه داد: اتاق بازرگانی باید بیشتر مورد توجه صمت و سایر سازمان ذیربط به منظور تسهیل امر صادرات و حمایت های جدی آن باشیم. نکته آخر این است که یک معدن قیر طبیعی در گیلانغرب داریم. انتظار داریم با جذب سرمایه گذار این معدن را به یک کارخانه تبدیل کنیم که منجر به اشتغال پایدار در این منطقه می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار