ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، هفته گذشته بار دیگر با مصدومیت عضلانی مواجه شد تا حضورش در رئال مادرید همچنان تحت تاثیر مصدومیت های پیاپی باشد.
کد خبر: ۹۳۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷ 09 February 2021

به گزارش تابناک سمنان ادن هازارد امیدوار است بتواند پنج شش سال دیگر هم به فوتبال خود ادامه دهد، البته اگر بدنش با او همکاری کند!

هازارد از زمانی که در سال 2019 از چلسی به رئال مادرید پیوست، با مصدومیت های پیاپی دست به گریبان بوده. ستاره همیشه مصدوم رئال در این مدت تنها توانسته در 35 مسابقه در تمام رقابت ها برای لوس بلانکوس به میدان برود و از این تعداد تنها 13 بار در این فصل رنگ زمین چمن مسابقه را دیده است.

 

او این ماه نیز بار دیگر دچار مصدومیتی عضلانی شده و قرار است هفته ها از ترکیب رئال مادرید دور باشد. هازارد حتی ممکن است بازی با آتالانتا در چارچوب چمپیونزلیگ را نیز از دست بدهد.

 

با این وجود ادن هازارد امیدوار است که بتواند بر این مصدومیت های پیاپی غلبه کرده و تا حدود 36 سالگی به فوتبال خود ادامه دهد.

 
 

 

هازارد گفت: "من فقط امیدوارم که تا زمانی که ممکن است فوتبال بازی کنم. همیشه سعی می کنم از از لحظاتی که روی زمین چمن دارم لذت ببرم.

وقتی به پایان حرفه خود برسم، می توانم به عقب نگاه کنم و ببینم چه دستاوردهایی داشته ام، اما در حال حاضر اولویت من این است که خوب بازی کنم و از فوتبال لذت ببرم. به این فکر نمی کنم که در چند سال آینده کجا خواهم بود،سعی می کنم که روی مسابقه بعدی تمرکز کنم و جلسه بعدی تمرین.

من تازه 30 ساله شده ام و تا زمانی که بدنم جواب بدهد، می توانم حداقل برای پنج یا شش سال دیگر بازی کنم.

من خوش شانسم که وقتی مصدوم و خانه نشین می شوم، خانواده ام را در کنار خود دارم که به من کمک کنند از این دوران عبود کنم.برای من آخر دنیا نیست چون می توانم با بچه هایم وقت بگذرانم، وقتی شما مصدوم و تنهایید می تواند سخت باشد اما من خوش شانسم که خانواده ام را دارم تا از من حمایت کنند.

وقتی مصدوم هستید تنها کاری که می توانید بکنید همین است، می توانید کار کنید و تلاش کنید که زودتر بهبود بیابید ولی مصدومیت هایی که من داشتم فقط نیاز به زمان داشتند تا بهبود بیابند. فقط باید صبر کنم، سخت تلاش کنم تا بهتر شوم و وقتی خانه ام می توانم از سپری کردن زمان با خانواده ام لذت ببرم."

 

 

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، در این فصل با انتقادات بسیاری به دلیل نتایج نامطلوب این تیم و نداشتن ثبات در نتیجه گیری مواجه شده است. رئال در حال حاضر با 8 امتیاز اختلاف با اتلتیکو مادرید صدرنشین و با یک بازی بیشتر، در رده سوم جدول لالیگا قرار دارد.

 

زیدان اما همیشه قهرمان هازارد بوده. ادن هازارد در این باره افزود: "وقتی من بچه بودم تیمی که بیشتر از همه دنبال می کردم، تیم ملی فرانسه بود.

بازیکنانی که من ستایش می کردم و از آنها الگو می گرفتم زیدان و تیری آنری بودند و به خاطر روابطم با چلسی، سخت است که به این اعتراف کنم، اما در آن زمان من آرسنال را دوست داشتم.

آنها بازیکنانی مثل رابرت پیرس، سیلوین ویلتورد و پاتریک ویرا را داشتند، یعنی در واقع همان بازیکنان فرانسوی که من از کودکی دنبال می کردم."

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار