رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: در ورزش کشور رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به نظارت‌هایی که صورت می‌گیرد قابل قبول است.
کد خبر: ۹۳۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 09 February 2021

رییس فدراسیون پزشکی: رعایت پروتکل‌ها در ورزش قابل قبول است

به گزارش تابناک سمنان به نقل از فدراسیون پزشکی - ورزشی، غلامرضا نوروزی در چهل و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش اظهار امیدواری کرد که نظارت‌ها بر اجرای پروتکل‌ها و همکاری فدراسیون‌های مختلف در این زمینه همچنان ادامه یابد. هرچند جامعه ورزش کشور در روزهای گذشته به دنبال درگذشت «مهرداد میناوند» و «علی انصاریان» از پیشکسوتان گرانقدر فوتبال کشور داغدار شد و بار دیگر این مصیبت را به خانواده‌های آن عزیزان و ورزش‌دوستان تسلیت عرض می‌کنیم.

وی گفت: اتخاذ تدابیر لازم از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین عموم مردم و همچنین جامعه ورزش در هفته‌های گذشته باعث کاهش چشمگیر پاندمی کرونا در سطح کشور شد و همه تلاش‌ها در جهت کاهش روند این بیماری است. در این میان در ورزش کشور رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به نظارتی که صورت می‌گیرد قابل قبول است به طوری که دیدیم در روزهای گذشته برخی فدراسیون‌ها همکاری بسیار خوبی در این رابطه با فدراسیون پزشکی - ورزشی داشتند.

رییس فدراسیون پزشکی - ورزشی ادامه داد: ستاد مقابله با کرونا در ورزش از بدو تشکیل با هماهنگی کامل با وزارت بهداشت، گام برداشته است و روند حرکت دقیق و توام با آرامش همچنان در دستور کار است چرا که اولویت نخست همه، سلامت مردم و جامعه ورزش کشور است و این ستاد ابعاد مختلف پاندمی کرونا را پیگیری می‌کند.  وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و وزارت بهداشت به خوبی پیگیر موضوعات مرتبط هستند و هر تصمیم و اقدامی لازم باشد در این خصوص اتخاذ می‌شود.

«پیمان فخری» رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک به تشریح پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی کمیته بین‌المللی المپیک برای برگزاری بازی‌های المپیک توکیو و همچنین روند پیگیری اردوهای ورزشکاران المیپکی با عنایت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی پرداخت.  

«علی ماهر» معاون ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران،  آخرین شرایط کرونا در شهر و استان تهران را تشریح کرد و با توجه به تغییر هرم سنی ابتلا به این بیماری، ضرورت رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی در تمام محیط‌ها از جمله اماکن ورزشی را مورد تاکید قرار داد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار