فرماندار دامغان:
فرماندار دامغان با بیان اینکه اسناد توسعه اقتصادی و اشتغالزایی پنج روستای شهرستان تصویب شد، گفت: گردشگری و توسعه اقتصادی از محور‌های این اسناد، محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳ 08 February 2021

به گزارش تابناک سمنان  مهدی بندر آبادی فرماندار دامغان در نشست کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان با اشاره به تدوین و تصویب اسناد توسعه اقتصادی و اشتغالزایی پنج روستای این شهرستان، ابراز داشت: این اسناد بر اساس مواد ۲۶ و ۲۷ برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دامغان تصویب شده است.

او افزود: تحقق سیاست‌های کلی برنامه ششم و اقتصاد مقاومتی و بهره برداری از ظرفیت‌های موجود در نواحی روستایی و ارتقای منزلت اجتماعی روستاییان و جایگاه روستاها در اقتصاد ملی از اهداف اصلی تدوین و تصویب اسناد توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی در روستاهای شهرستان دامغان است.

فرماندار دامغان با بیان اینکه شکوفایی و پیشرفت عدالت محور در روستاها در تدوین و تصویب اسناد توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی دیده شده که منجر به رشد اقتصاد و اجرای پروژه‌های عمرانی و زیر بنایی در روستاهای هدف می‌شود، بیان کرد: تصویب اسناد توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی عامل ایجاد و تدوین اسناد بالا دستی در کشور خواهد بود.

بندر آبادی با بیان اینکه با تدوین و تصویب اسناد توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی روستاهای هدف، ابلاغ هرگونه تسهیلات روستایی ملاک عمل برای، برنامه‌ها و پروژه‌های تعریف شده خواهد بود، افزود: نیاز است تسهیلگران روستاهای هدف با همکاری دستگاه‌های عضو کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دامغان نسبت به تعریف پروژه‌های متناسب با توانمندی و ظرفیت روستاها اقدام کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار