یکی از داوران لیگ برتر انگلیس پس از دریافت پیام‌هایی که در آن‌ها او و خانواده‌اش تهدید به مرگ شده بودند، از قضاوت دیدار‌های بعدی لیگ جزیره امتناع کرد.
کد خبر: ۹۳۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳ 08 February 2021

داور انگلیسی پس از دریافت پیام تهدید به مرگ از قضاوت انصراف داد

به گزارش تابناک سمنان «مایک دین» داور لیگ جزیره در جریان دیدار فولام برابر و وستهم که روز شنبه برگزار شد، «توماس سوچک» بازیکن اهل جمهوری چک وستهم را در دقیقه ۹۷ بازی و به دلیل ضربه زدن با آرنج به «الکساندر میتروویچ» با کارت قرمز جریمه کرد.

این تصمیم پس از بررسی طاقت فرسا و طولانی صحنه توسط کمک داور ویدئویی گرفته شد. این در حالی بود که براساس دیده‌های شاهدان که صحنه‌های آهسته را مشاهده کردند، ضربه به وضوح اتفاقی زده شده و عمدی در کار نبوده است.

با این حال این کارت قرمز بعدها توسط لیگ جزیره بخشیده شد و باوجود اینکه این تصمیم در روند بازی هیچ تاثیر ایجاد نکرد و دیدار مذکور در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید، دین هدف حملات زننده هواداران وستهم قرار گرفت.

در این بین، برخی پا را فراتر گذاشته و برای او آرزوی مرگ کرده و با خونسردی پست‌هایی در حال رقصیدن روی قبر دین منتشر کرده و در نتیجه داور انگلیسی را مجبور به انصراف از قضاوت دیدارهای این هفته لیگ جزیره کردند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار