رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: استان سمنان در شاخص کسب و کار در تابستان و پاییز امسال در بین ۳۱ استان کشور رتبه اول را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ 08 February 2021

استان سمنان در شاخص کسب و کار رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد

به گزارش تابناک سمنان علی‌ اصغر جمعه‌ای روز دوشنبه در شصت و ششمین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در سالن اجتماعات کوثر استانداری سمنان ابراز داشت: رتبه اول استان سمنان در شاخص کسب و کار بر اساس نتایج پایش ملی محیط کسب‌ و کار ایران است و موفقیت استان در این شاخص نشان دهنده توجه مسوولان در حمایت از سرمایه‌گذاری، تسهیل و رفع موانع تولید در استان است.
وی ادامه داد: اکنون ۴۰ واحد صنعتی استان سمنان در تملیک بانک است و تلاش می‌شود با همراهی بخش‌های مختلف این واحدهای راکد دوباره راه‌اندازی و به چرخه تولید بازگردند.
وی بیان داشت: استان سمنان نهایت تلاش خود را در حمایت از تولید و رفع موانع تولید به کار گرفته و دستیابی استان به رتبه اول در شاخص کسب و کار نشان از این گفته است.
رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: تخصیص اعتبارات و پرداخت تسهیلات در بخش نوسازی ماشین آلات معدنی کمک کننده در جهش تولید است و در این زمینه به منظور حمایت از تولیدکنندگان و اقدام بانک نامه‌نگاری شده است.
سرمایه‌گذاری ۷۶ هزار میلیارد ریالی صنعتگران در قالب یکهزار و ۸۰۰ پروانه بهره برداری در استان سمنان برای حدود ۶۸ هزار نفر اشتغال ایجاد و این استان را به قطب صنعت و معدن کشور تبدیل کرده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:پ

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار