آشناگر خبرداد؛
تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت: اقدامات در خصوص برخی از واحد‌های تملیکی که واجد شرایط آزادسازی هستند در دستور کار قرار گرفته و روند اجرایی آن تسریع شود.
کد خبر: ۹۳۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ 08 February 2021

 

استاندار سمنان روز یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گفت: برخی از واحد های تملیکی استان شرایط آزادسازی را دارند که نیاز است تا با همکاری ویژه دستگاه های اجرایی متولی امر، بانکها و همچنین مساعدت دستگاه های نظارتی، روند اقدامات در این حوزه تسریع شود.
وی افزود: استانداری نیز آمادگی دارد تا در این ‌مهم به صورت جدی ورود کرده و با استفاده از ظرفیت های موجود مساعدت و حمایت خود را برای آزادسازی این واحدها و تقویت تولید در استان اعمال نماید.
علیرضا آشناگر در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در خصوص حقوق دولتی مکتسبه از معادن، باید اعتبار و درآمدهای حاصل شده از این بخش به استان بازگشته و به منظور ایجاد زیرساخت ها هزینه شود که در حال حاضر در این امر با مشکلاتی مواجه هستیم که نیاز است تا وزارت صمت در این حوزه ورود کرده و مباحث موجود مرتفع شود.
آشناگر اظهار داشت: جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ جلسات به صورت مستمر برگزار و تقویت شود تا ‌مباحث و موارد مَد نظر مدیران، صاحبان سرمایه، صنعت و تولید، ارائه و مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.
استاندار سمنان در پایان گفت: با توجه به اهمیت برگزاری جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و همچنین مباحث مطروحه در این نشست ها، نیاز است تا نمایندگان مردم شریف استان حضور فعالتر و پر رنگ تری داشته باشند تا شاهد رشد بیش از پیش صنعت و تولید و بخش خصوصی در استان باشیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار