رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: هفت هزار و ۲۰۰ دستگاه وسیله نقلیه، در چهار مرحله اجرای محدودیت‌های کرونایی در سراسر استان، اعمال قانون و جریمه شدند.
کد خبر: ۹۳۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ 08 February 2021

۷۲۰۰خودرو در استان سمنان با بی‌توجهی به محدودیت‌های کرونایی جریمه شدند

 

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ موسی بزرگی روز دوشنبه  ابراز داشت: از هفت هزار و ۲۰۰ خودرو اعمال قانون شده ۶ هزار خودرو به دلیل تردد در ساعات ممنوعیت تردد شبانه جریمه شدند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۴۰ هزار دستگاه خودرو در چهار مرحله اعمال محدودیت‌های کرونایی در محورها و معابر استان سمنان کنترل شدند.

وی اضافه کرد: در زمان اجرای محدودیت‌های کرونایی در استان سمنان از ورود پنج‌هزار خودرو با پلاک غیربومی به داخل شهرهای استان جلوگیری شد و این خودروها بازگشت داده شدند.

بزرگی بیان کرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا سه بامداد در سراسر استان سمنان اعمال می‌شود و رانندگان متخلف مشمول جریمه خواهند شد.

وی تصریح کرد: شهروندان و به خصوص رانندگان با ماموران پلیس راهور در اجرای طرح محدودیت شبانه تردد همکاری داشته باشند و از انجام سفرهای بین شهری غیرضروری پرهیز کنند  و برای شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا به دستورالعمل‌های کرونایی پای‌بند باشند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: در صورت بی توجهی به محدودیت تردد و اخطار پلیس، متخلفان جریمه می‌شوند.

خیز جدید کرونا، همزمان با سراسر کشور، در استان سمنان رنگ‌بندی ٢ شهرستان را به نارنجی و زرد تغییر داد.‌

اکنون در استان سمنان شهرستان گرمسار در وضعیت نارنجی و شهرستانهای سمنان ، مهدیشهر ، دامغان و شاهرود در وضعیت رنگ بندی زرد و سه شهرستان آرادان ، سرخه و میامی نیز در وضعیت رنگ بندی آبی قرار دارند

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار