مربی استقلال مدعی است که تیمش نمایش و تاکتیک موفقی برابر نساجی قائمشهر به جا گذاشت و انتقادات علیه صدرنشین منصفانه نیست.
کد خبر: ۹۳۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹ 08 February 2021

به گزارش تابناک سمنان نمایش استقلال مقابل نساجی مازندران علیرغم برتری این تیم با انتقاداتی همراه شده است. آرش برهانی، عضو کادرفنی استقلال اما مدعی است که تیمش توانسته نمایش موفقی برابر حریف به جا بگذارد و ماحصل آن برد و تداوم صدرنشینی آبی‌هاست.

 

وی با اشاره به عملکرد این تیم مقابل نساجی مازندران می‌گوید: اولا اینکه ما در هر دو نیمه مالکیت توپ را در اختیار داشتیم، تلاش می‌کردیم تا با ایجاد یک روزنه به هدفمان برسیم. در نیمه اول یکی دو موقعیت داشتیم، در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و یک موضوع مهم که باید به آن توجه کنیم، در سال‌های اخیر می‌‌دیدم که وقتی استقلال به گل نمی‌رسید به بازی مستقیم و توپ‌های بلند روی می‌آورد که در دقایقی آخر حتی ما روی زمین باحوصله بازی کردیم و دیدید که حتی بعد از گل هم موقعیت داشتیم و یک پنالتی هم به دست آوردیم. اگر ضربه سر سیاوش یزدانی در نیمه اول گل می‌شد ما شرایط خیلی بهتری نسبت به نتیجه‌ای که گرفتیم، کسب می‌کردیم. آقای جلالی یکی از مربیان صاحب سبک هستند که این نوع فوتبال را به خوبی اجرا می‌کردند و نساجی یکی از بهترین بازی‌های ممکنش را به اجرا گذاشت و پشت هم بودند. بازی کردن مقابل تیم‌های اینچنینی خیلی سخت است. 

 

برهانی مدعی است که عملکرد تاکتیکی برابر تیم‌های دفاعی همواره با مشکلاتی همراه است: شما اگر تیم‌های بزرگ دنیا را هم ببینید برابر تیم‌هایی که اینگونه بازی می‌کنند به مشکل می‌خورند. فکر می‌کنم همین تازگی لیورپول مقابل برایتون با همین سبک به مشکل خورد و روی یک ضد حمله گل خورد و حتی بازی را باخت. ما توانستیم نظم تیمی را حفظ کنیم و حتی پس از گل هم موقعیت درست کنیم که پنالتی هم گرفتیم. این‌ها می‌تواند پیشرفت باشد، ما مقابل نساجی فقط ۷۰۴ پاس ارسال کردیم که همین می‌تواند در لیگ ما یک آمار موفق باشد. ما رکورددار بودیم و رکوردمان را افزایش دادیم. نساجی خیلی خوب بازی کرد، یادم است که پارسال در ورزشگاه آزادی نساجی مقایل استقلال به تساوی رسید.

 

 

وی درباره مشکلات و حواشی این تیم و اینکه یزدانی هم مدعی شده بود به دلیل اختلاف با کادرفنی در ترکیب حضور نداشته گفت: اول باید بگویم که من چنین چیزی را ندیدم و نشنیدم ولی خودم به عنوان مربی وارد چنین فضایی نمی‌شوم. شما مطمئن باشید که کادرفنی و بازیکنان در کنار هم تمام تلاشمان را می‌کنیم که بدون حاشیه کار کنیم و امسال به هر شکلی که شده دل هواداران را شاد کنیم. دنبال حاشیه نیستیم و تمام تیم در کنار هم تلاش داریم که تیم بدون حاشیه داشته باشیم و بچه‌ها هم بچه‌هایی هستند که مشکلات زیادی را تجربه کردند. شما می‌دانید عدم نتیجه گیری به بازیکنانی که از گذشته بوده‌اند فشار زیادی را وارد کرد. فقط به دنبال فوتبال بازی کردن و نتیجه‌گیری هستیم که هفته به هفته با بهترین شکل ممکن پیش برویم.

 

برهانی در واکنش به نارضایتی هواداران از عملکرد فنی تیم نیز گفت: ما به هر ترتیبی که بازی کنیم دنبال این هستیم که برنده باشیم و الان هم که برنده شدیم. مقابل نفت مسجد سلیمان یکی از بازی‌های خوب‌مان را به نمایش گذاشتیم. تیمی مقابل آنها در مسجدسلیمان این اندازه موقعیت ایجاد نکرده بود و در مقابل هم ما موقعیتی به آنها ندادیم. تیم نفت مسجدسلیمان یکی کادر و بازیکنان خیلی خوبی داشت که سخت هم امتیاز گرفتیم و بدشانسی هم داشتیم. از همه مهم‌تر این بود که همه می‌بینیم بعد از اینکه یک تیم گل بد می‌خورد شیرازه‌اش از هم می‌پاشد ولی بچه‌ها خیلی باتجربه و خوب بازی را جمع کردند و یک بازی خوب به نمایش گذاشتند.


مربی استقلال در ادامه می‌گوید: در بازی با نساجی هم همینطور، همیشه می‌گویند که آمار با آدم حرف می‌زند. گفتم که ما پاسکاری منظمی داشتیم و در تمام نقاط زمین پاسکاری کردیم. در کناره‌ها هم کارهای ترکیبی کردیم، روی ضربات ایستگاهی برنامه داشتیم و بالاخره یک تیم این برنامه‌ها را انجام می‌دهد که به گل می‌رسد. همه تیم‌ها در فوتبال طوری بازی می‌کنند که نتیجه بگیرند، حالا دیگر نوع و روش آن متفاوت است. تیم ما الان فوتبال بازی می‌کند و نتیجه هم می‌گیرد. حال دیگر نمی‌دانم برخی منظورشان از فوتبال بازی کردن چیست.

 

مهاجم اسبق آبی‌ها درباره تقویت تیم و حضور در نقل و انتقالات می‌گوید: ما الان یک نیم فصل داریم و طبیعتاً آقای فکری نقاط ضعف و بازیکن نیاز داریم را طبق لیستی به باشگاه ارائه خواهند کرد تا بتوانیم در بازی‌های لیگ، حذفی و همینطور آسیا خوب و ایده‌آل ظاهر شویم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار