از فروردین تا دی ۹۹؛
تابناک سمنان: حسن آل بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: صدور مجوز گواهی پایان کار در اراضی شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان امسال ۱۷۶ درصد از لحاظ مساحت افزایش یافت.
کد خبر: ۹۳۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ 08 February 2021

Image result for شهرک صنعتی سمنان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان روز دوشنبه به رسانه ها افزود: جواز احداث در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان نیز از ابتدای فروردین تا پایان دی ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ مساحت ۱۶۶ درصد افزایش داشت.

وی بیان کرد: ۳۹ فقره گواهی پایان کار از ابتدای سال ۹۹ تا پایان دی در بیش از ۲۹ هکتار از زمین‌های شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان سمنان صادر شد و در این مدت، ۵۳ فقره گواهی پایان کار در حدود ۸۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد.

حسن آل‌بویه به صدور ۱۶۶ فقره جواز احداث از ابتدای سال ۹۹ تا پایان دی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان اشاره و خاطرنشان کرد: این مقوله در مدت مشابه امسال، ۱۹۵ فقره است که مقایسه آمارها بیانگر افزایش بیش از ۱۷ درصدی در صدور گواهی پایان کار دارد.

آل‌بویه با بیان اینکه اقبال فعالان صنعتی به سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان مطلوب است، اضافه کرد:  گواهی پایان کار از ابتدای فروردین تا پایان دی ۹۸ برای ۲۹ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان صادر شد، در مدت مشابه امسال این شاخص به ۸۰ هکتار رسید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار