معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان:
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: مشارکت و نقش آفرینی مردم در مناطق شهری و روستایی برای اجرای طرح‌های اجتماعی و عمرانی روند توسعه استان سمنان را هموارتر می‌کند.
کد خبر: ۹۳۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶ 07 February 2021

مشارکت مردم در اجرای طرح‌های اجتماعی و عمرانی مسیر توسعه استان سمنان را هموارتر می کند

به گزارش تابناک سمنان  فاطمه منصوری روز یکشنبه در نشست بررسی مشکلات اهالی لاسجرد سرخه در مسجد شهید بهشتی این روستا با گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود: مسئولان در هر جایگاهی که هستند باید به گونه ای برای مردم کار کنند که شرمنده خون شهدا نباشند.
وی خاطر نشان کرد: همواره باید شهدا را در انجام وظایف خود به یاد داشته باشیم و باید با الگو‌برداری از رشادت های شهدا، برای خدمت بی منت به آحاد جامعه در تلاش باشیم.
منصوری تصریح کرد: سلام استاندار سمنان را به مردم روستای لاسجرد تقدیم می کنم و بسیار مفتخرم که در جمع مردم خوب و مهمان نواز لاسجرد هستیم.
وی اضافه کرد: مردم لاسجرد مردمانی مهمان نواز دارای فرهنگ غنی و سبقه تاریخی منحصر به فرد هستند و سالانه از میلیون ها زائر حرم رضوی (ع) پذیرایی می کند که این امر بسیار مبارک و قابل تقدیر است.
منصوری تصریح‌ کرد: میزان مشارکت مردم در اجرای طرح های اجتماعی و عمرانی در منطقه و تعدادی از روستاهای سرخه چشمگیر است و این امر مسیر توسعه استان را هموارتر می‌کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: باید در مسیر رشد و بالندگی استان حرکت کنیم و دغدغه های مردم را با تلاش مستمر کاهش دهیم.
وی تصریح کرد: قبل از برگزاری این جلسه، مشکلات روستای لاسجرد شناسایی و با دعوت از مدیران کل اجرایی مربوطه برای تصمیم گیری و گره گشایی از دغدغه های مردم در چارچوب قانون و اختیار اقدام لازم انجام شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: در حوزه های مختلف عمرانی و زیرساختی مشکلات روستای لاسجرد بررسی شد که برای گره‌گشایی از مشکلات پیگیری‌های لازم انجام و موارد به حوزه ی مرتبط منعکس می شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: برنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار