سینما‌های سمنان و شاهرود در نوزدهم بهمن ماه، دو فیلم "رمانتیسم عماد و طوبی" و "یدو" را نمایش می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ 07 February 2021

 

به گزارش تابناک سمنان سینما یادمان سمنان و سینما فرهنگ شاهرود فیلم "رمانتیسم عماد و طوبی" را در سانس ۱۵ و فیلم "یدو" را در سانس ۱۸ روی پرده می‌برند.

سینما هلال شاهرود در سانس ۱۸ "رمانتیسم عماد و طوبی" و در سانس ۱۵ "یدو" را نمایش می‌دهد.

فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» دومین فیلم کاوه صباع زاده است. فیلم در سبک رمانتیک - فانتزی ساخته شده است. در خلاصه فیلم آمده وقتی سرنوشت برای اولین بار عماد و طوبا را روبروی هم قرارداد، هر دو خوب می‌دانستند که عشق بیشتر یک مهارت است تا هیجان و تپش قلب و ...

در این فیلم الناز حبیبی، حسام محمودی و شادروان علی انصاریان نقش آفرینی کردند.
صباغ‌زاده در سال ۱۳۹۵ در مقام کارگردان نخستین فیلم بلند خود را با نام «ایتالیا ایتالیا» به تهیه‌کنندگی مهدی صباغ‌زاده ساخت و آن را روانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر کرد. فیلمی که با اقتباس از داستانی کوتاه از جومپا لاهیری نویسنده هندی تبار نوشته شد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر اول زن را برای سارا بهرامی به ارمغان آورد و تندیس بهترین بازیگر زن جشنواره تامیل نروژ را نیز از آن او کرد. یک فیلم کمدی، فانتزی که در زمان خود بسیار خوش درخشید.

درست سه سال بعد «کاوه صباغ‌زاده» بار دیگر در همان حال و هوا به سراغ ساخت فیلم دوم خود یعنی «رمانتیسم عماد و طوبا» رفت، فیلمنامه این فیلم سینمایی در ژانر کمدی، رمانتیک، فانتزی نوشته شده و اقتباسی آزاد از کتابی نوشته آلن دوباتن است که توسط کاوه صباغ‌زاده به نگارش درآمده است.

یدو سومین فیلم مهدی جعفری در مقام کارگردانی است. این فیلم مانند «۲۳ نفر» در حال و هوای روایت‌های نوجوانانه به تصویر کشیده شده است. در خلاصه فیلم آمده در زمان محاصره آبادان، پسر نوجوان یک خانواده تصمیم میگیرد تا مادر، خواهر و برادر کوچکتر خود را از شهر خارج کند.

ستاره پسیانی و میلاد صویلاوی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

یدو پس از فیلم سینمایی موفق بیست و سه نفر دومین فیلم مهدی جعفری با نگاهی متفاوت به حوزه دفاع مقدس است. این فیلم بلند در راستای مشارکت راهبردی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بنیاد سینمایی فارابی تولید شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار