رئیس سازمان صمت استان خبر داد:
علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳ 07 February 2021

پرداخت ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در سمنان

به گزارش تابناک سمنان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری سمنان برگزار شد با اعلام این خبر گفت: درحدود ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۹ ، به ۴۶۲ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است.

علی تشنه دل تصریح کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی ، ۸۹ واحد به ارزش حدود ۱۱ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۳۷۳ واحد به ارزش ۶۴۳ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی می باشد.

رئیس سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان سمنان افزود: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۹ ، ۶۹۹ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که پرونده ۲۳۷ واحد در بانکها در دست بررسی است.

تشنه دل اظهار داشت: در بخش تسهیلات ، ۶۳ واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ ( تولید و اشتغال ) دریافت کرده اند.

 دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه افزود: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از یک هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال به ۷۲ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات بانکی ، زیربنایی و تامین اجتماعی ۱۵ واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان بررسی شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: برنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار