معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان :
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بر ضرورت رفع موانع بخش تولید تأکید کرد و گفت: بخش کشاورزی استان سمنان امسال ۳۰ میلیون دلار ارزآوری داشته است.
کد خبر: ۹۳۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱ 07 February 2021

بخش کشاورزی استان سمنان ۳۰ میلیون دلار ارزآوری دارد

به گزارش تابناک سمنان محمدرضا شریفی‌نژاد در جمع نمونه‌های برتر بخش کشاورزی استان سمنان، اظهار داشت: استان سمنان ظرفیت‌های مطلوبی در بخش کشاورزی دارد؛ به نحوی که 1٫6 میلیون تن فرآورده کشاورزی و 290 هزار تن فرآورده دامی پتانسیل بخش کشاورزی استان سمنان است.

وی بابیان اینکه باید نگاه نو به تولید داشت، افزود: باید با دانش نوین و تکنولوژی نوین به سمت جهش تولید گام برداشت.

معاون استاندار سمنان با اشاره به وجود تحریم‌های ظالمانه و همچنین بیماری کرونا گفت: تنها پاسخ به ریسک تحریم و کرونا رشد و توسعه تولید است.

شریفی‌نژاد بابیان اینکه رشد در اقتصاد ممکن نیست مگر در سایه خلاقیت و نوآوری افزود: اگر تکنولوژی روز برای بخش‌های مختلف استفاده شود در نهایت می‌توان شاهد جهش تولید و ایجاد بهره‌وری در نظام تولید باشیم.

 

وی با اشاره به اشتغال ایجاد شده در بخش کشاورزی نیز گفت: 15 درصد اشتغال مربوط به بخش کشاورزی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه کشاورزان و نمونه‌های برتر این بخش سربازان تولید هستند افزود: در جنگ اقتصادی همه باید در کنار هم باشیم تا شاهد تجلی تولید در کشور باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به ظرفیت‌های این استان در بخش کشاورزی و احداث گلخانه گفت: ظرفیت گلخانه در استان سمنان افزایش یابد.

شریفی‌نژاد خاطرنشان کرد: با استفاده از تکنولوژی روز می‌توانیم شاهد ارزش‌افزوده در این بخش باشیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: برنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار